Goeie Domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hi iedereen ik wil graag een eigen website hebben. Ik heb er al een paar gemaakt enik ben er heel goed in maar kent iemand een site met een goeie domeinnaam bijv : www.voorbeeld.nl en niet bijv : www.voorbeeld.website.nl Gewoon echt met nl enzo maar dan 00k echt gratis! Kent iemand dit? :D Please beantwoord!

Je kan een mooie website maken op webs.com

en op joynic.com hem verwijzen naar voorbeeld.nl.tt

Of

Registreer je op Zikle.nl

En je website word: gebruikersnaam.zikle.nl/start*

*= Pagina naam.

Ik heb er al een paar gemaakt enik ben er heel goed in
maar kent iemand een site met een goeie domeinnaam bijv : www.voorbeeld.nl en niet bijv : www.voorbeeld.website.nl Gewoon echt met nl enzo maar dan 00k echt gratis!
ik ga maar niets zeggen.

Anywho, nee. Voor een domeinnaam (bv. www.iets.nl) zul je altijd moeten betalen. Dit verschilt, maar is meestal iets van 10 euro per jaar. Echt gratis kan niet, ook al zeggen sommige sites het wel. Je zult altijd een tegenprestatie moeten geven.

Zoals marvin441 al zei, je kan op bijvoorbeeld joynic.com een .nl.tt domeinnaam maken (bv www.iets.nl.tt). Dit is wel gratis.

ik ga maar niets zeggen.

Anywho, nee. Voor een domeinnaam (bv. www.iets.nl) zul je altijd moeten betalen. Dit verschilt, maar is meestal iets van 10 euro per jaar. Echt gratis kan niet, ook al zeggen sommige sites het wel. Je zult altijd een tegenprestatie moeten geven.

Zoals marvin441 al zei, je kan op bijvoorbeeld joynic.com een .nl.tt domeinnaam maken (bv www.iets.nl.tt). Dit is wel gratis.

Zoals Vegras zei Je moet altijd betalen voor een goede www.iets.nl site te hebben

PS: ga eens naar www.iets.nl xD

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bij www.webreus.nl heb je een domeinnaam vanaf €6,99 per jaar.
Inclusief doorverwijzing en E-mail in de vorm: jouwnaam@jouwnaam.nl

En als je nog is €9,99 betaald, heb je ook hosting.
Per jaar kost het dan: €16,98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan