Goeie game laptop voor ~600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

edstah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Ik zoek een goede laptop om mee te gamen voor een prijs van ongeveer 600 euro.

Het soort games dat ik wil kunnen spelen zijn o.a. League of Legends, Dark Souls en Team Fortress 2 op medium tot high settings met minstens 30 FPS. Flashy casing zoals die van een AlienWare zijn bij mij niet van belang. Ik zoek vooral een draagbare laptop met een 15 tot 16 inch scherm. Een degelijke koeling vind ik ook belangrijk.

Ik hoop dat dit alles te doen is voor de voorgenoemde prijs.

Groeten,
Ed

Laatst bewerkt:
Een gamelaptop kan je niet voor 600 euro aanschaffen, dan moet je zelfs over de 1000 euro denken.

Deze is het aller beste die je kunt krijgen voor €600,-
Kwa gaming verslaat die vele laptops tot de 1000 euro ;)

Laatst bewerkt:
@Marcel, die zag ik laatst ook en daar heb jij volledig gelijk in. Een vreemde eend in de bijt tussen alle laptops van +1100 euro.

Processor: A6-4400M intergrated video adapter (3.2 Ghz)
Werkgeheugen: 4GB 1600 Mhz
Hardeschrijf: 500GB Sata 300/ 5400 RPM
Grafische kaart: Radeon HD 7670M 1024MB
Resolutie: 1600x900
Optische: DVD brander - Dual layer
Webcam: 1.3 Megapixel
Bluetooth: Versie 4.0
wiresless: Draadloos LAN data-overdrachtsnelheid 320 Mbit (Max)
Ub: 2x Usb 3.0 en 2x Usb 2.0
Merk: Samsung 17.3 Inch
Prijs: 597,95

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/Samsung-NP355E7CS04NLAMD-CA6-4400M/1365934

Hij is wel geen 15,6 inch. Al weegt die 2790 g, niet zo zwaar.

Laatst bewerkt:
Die van Marcell is niet slecht.
je kan ook voor 1 van deze gaan.

http://www.redcoon.nl/B397557-Asus-K55VD-SX016V_Laptops?refId=vergelijk

http://www.laptopshop.nl/product/25...m_source=vergelijk&utm_medium=pricecomparison

het verschil zit hem in de ram geheugen die bij de door mijn geplaatste laptops hoger/meer is.
maar je hebt wel een kleinere hardeschijf. 750 vs 500 gb.
Als ik het goed heb zijn verschillen de videokaarten niet veel van elkaar en valt er wel op de gamen.
Als je maar niet verwacht dat je alles op high kan spelen met de laptops die ik of Marcell heeft geplaatst

Laatst bewerkt:
@doublef: Er zit een wereld van verschil tussen de videkaart van de Asus en de videokaart van de Toshiba die jij net aangaf.
En geen van beide komen ze ook maar in de buurt van de prestaties van de GTX460M die in de Medion zit.

Als de TS echt wil gamen kun je beter de laptop met de beste videokaart kopen ;)

Unigine Heaven 2.1 scores:
GT610M (asus): 7,5
HD7670M (toshiba): 12
GTX460M (medion): 24

Die van Marcel is gewoon de beste. Die videokaarten in die Samsung (een merk wat ik overigens nooit voor computers zal kopen), Toshiba en ASUS zijn gewoon een stuk minder krachtig dan de GTX 460M die in de Medion zit. Medion is overigens ook geen slecht merk, niet zo goed als ASUS natuurlijk maar voor €600 krijg je niet én een gaming laptop én een ASUS laptop.

Laatst bewerkt:
Dus, in conclusie is de Medion laptop van Marcel het meest aan te raden? Goed om te weten, ik zal er naar kijken. Heel erg bedankt voor het advies. De Acer Aspire 5742G die ik momenteel gebruik is ronduit slecht en over zijn tijd heen...

Ik ben vergeten te vragen waar ik de Medion het beste kan kopen. Is dat online of in een winkel het voordeligst? Ik ben niet zo ervaren met laptops kopen, vandaar.

@edstah, ik had het vanmorgen al nagezocht, je kan hem alleen op Medion.nl kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan