Goeie game laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0667

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Hey,
Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn oude laptop. Ik zoek een goeie game laptop met een budget van rond de 1300 euro.

Nu zag ik op internet de volgende laptop:

Acer Aspire 7740G-628G64BN
Acer artikelnummer: LX.PLX02.382

Mijn vraag: Is dit een goeie game laptop voor dit budget? En kan ik hiermee de nieuwste spellen spelen?

Alvast bedankt.

Neem 1 advies aan:

Koop GEEN Acer, alleen maar ellende!

Neem 1 advies aan:

Koop GEEN Acer, alleen maar ellende!

Nah, valt wel mee vind ik. Mijn oude laptop is een Acer Travelmate 7520. In 1 woord een top ding, nooit geen problemen mee gehad.

Maar wat zou jij dan aanraden als goeie game laptop?

Acer heeft momenteel de slechtste service, gaat er wel wat stuk dan heb je een probleem. Niet aan beginnen, ze raken laptops kwijt, ze worden ongerepareerd terug gestuurd, de klantenservice kan het niet aan en ga zo maar door. Is onlangs nog in het nieuws geweest bij radar of kassa.

Verder, je wilt een laptop om mee te gamen, aan welke games denk je? Want in principe is een laptop niet geschikt om mee te gamen.

Gewoon de nieuwste spellen, zoals Ass.Creed etc.

En kan niet voor een pc gaan, want heb der geen ruimte voor.

En wat verwacht je van de kwalitiet van spelen? Neem je genoegen met lage instellingen?

Minimum Configuration:
Supported OS: Windows® XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7® (32-64 bits)
Processor: Intel Core® 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
RAM: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® - Windows 7®
Video Card: 256 MB DirectX® 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)
Sound Card: DirectX 9.0 –compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0
DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
Hard Drive Space: 8 GB
Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller
* This product does not support Windows® 98/ME/2000/NT

Recommended Configuration:
Processor: Intel Core® 2 Duo E6700 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+ or better
Video Card: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 or better
Sound: 5.1 sound card
Peripherals: Keyboard, mouse, joystick optional (Xbox 360® Controller for Windows recommended)
Supported Video Cards at Time of Release: ATI® RADEON® X1950, HD 2000/3000/4000/5000 series NVIDIA GeForce® 7/8/9/100/200 series

Bovenstaande zijn de eisen, maar houdt in je achterhoofd dat dit desktop hardware is. Je kan de hardware van een laptop niet 1 op 1 vergelijken met een desktop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan