Goeie game-muismat gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Ik ben ff opzoek naar een nieuw muismat voor Logitech MX700 Cordless Optical Mouse.

Liefst glad en niet teveel rood, ik heb gelezen dat die optische muizen hier niet goed mee overweg kunnen?

En o ja, als et even kan met een opdruk van UT2003 erop. :p

-edit-
855.gif

Laatst bewerkt:
is het zo'n muis met zo'n laser? of stel ik nu weer onbenullige vragen? :o
want met zo'n laser geval heb je geen muismat nodig...

Geplaatst door aaajeetee
is het zo'n muis met zo'n laser? of stel ik nu weer onbenullige vragen? :o
want met zo'n laser geval heb je geen muismat nodig...

Klopt, ik moet wel een muismat, want ik heb van dat gare eikenhout als bureau. Et is redelijk ribbelig en dat gamed niet. Dus daarom liever een muismat. Ik heb er maar een afbeelding van me muis bij gedaan.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond

Klopt, ik moet wel een muismat, want ik heb van dat gare eikenhout als bureau. Et is redelijk ribbelig en dat gamed niet. Dus daarom liever een muismat.
oke, kon ik idd niet weten :p
uhm...pfff...geen idee waar je die dingen vandaan haalt
misschien wat op http://www.tweakers.net/pricewatch ofzo? (ik zeg maar wat :p)

Waarom laat je niet een muismat maken met je favoriete plaatje er op?

Ik heb zo'n zelfde muis en ook zo'n zelfde eikenhouten bureau. Ik heb een muismatje laten maken bij de Hema. Simpel! Kan zelf via internet.

Volgens mij bij bijna alle zaken die ook digitale foto's voor je af kunnen drukken. Ik heb bij de Hema wel een een reclamebord zien staan.

Mag ik je aanraden om een effen kleur muismat te nemen met een zo vlak mogelijk oppervlak.
Optische muizen gaan bijzonder slecht werken op een druk (plaatjes e.d.) oppervlak. Ook een ruw (geribbeld) oppervlak zal de muis niet goed werken. Dit heeft alles te maken met de reflectie van het 'licht'

Geplaatst door maestro12
Mag ik je aanraden om een effen kleur muismat te nemen met een zo vlak mogelijk oppervlak.
Optische muizen gaan bijzonder slecht werken op een druk (plaatjes e.d.) oppervlak. Ook een ruw (geribbeld) oppervlak zal de muis niet goed werken. Dit heeft alles te maken met de reflectie van het 'licht'

Juist, zoiets had ik al gelezen ja. Ik was van plan een zwarte kleur te nemen.

Wa is de afdruk-kwaliteit van die Hema-matten als ik zelf één ontwerp en daar laat afdrukken?

Geen idee. Ik heb geen eiken blad en wel optische muizen en dus geen matten meer.

Geplaatst door Muurhond

Juist, zoiets had ik al gelezen ja. Ik was van plan een zwarte kleur te nemen.

Wa is de afdruk-kwaliteit van die Hema-matten als ik zelf één ontwerp en daar laat afdrukken?

Uhh, liefst zo'n licht mogelijke kleur (en dat is zwart volgens mij niet ;) )
Zelf heb ik een egaal blauwe muismat met een glad oppervlak en dat werkt uitstekend.

Geplaatst door maestro12

Uhh, liefst zo'n licht mogelijke kleur (en dat is zwart volgens mij niet ;) )
Zelf heb ik een egaal blauwe muismat met een glad oppervlak en dat werkt uitstekend.

Ow lol! Blauw dus....ik moet zeggen dat ik dat niet echt mooi vindt. Ik wil gewoon een zwarte muismat met een logo in het midden of rechts boven in de hoek. ik zal dit es ff testen met een zwart boek ofzo. Kijken hoe de muis zich dan gedraagt.

Dit las ik trouwens op de site van Logitech:

Q: What kind of surfaces can cause tracking performance issues?

A: You might experience tracking problems on wooden surfaces, 3D mouse pads, glass, mirrors, and some woodgrain patterns with special granularity. If you suspect the surface may be causing your tracking problem, use the mouse on a white piece of paper. If the tracking problem goes away, you may need to use the mouse on a different surface.

Op die van mij staat een mooie foto en mijn muis blijft prima werken, maar ja, ik ben niet echt een fanatieke gamer. Kwaliteit van de hema-mat vindt ik verder prima.

Ik gebruik de kartonnen achterkant van een cursusblok als muismat voor mijn optische muis. Werkt prima als muismat en je hebt altijd papier bij de hand. :thumb:

Geplaatst door piepoeh

Maar ja.... €28 is ook weer niet mis! Zoveel kost mijn voordeurmat nog niet eens :P

Zo'n icemat is zeker wel zijn geld waard als je een gamer bent die precisie wilt hebben. Je moet wel de zwarte icemat nemen, deze is voor optical mouse. Ik heb zelf Logitec mx500 en deze werkt perfect op de zwarte icemat.

Verder schijnt Steelpad ook een goede mouse mat te zijn.

http://www.steelpad.nl

Geplaatst door piepoeh

Maar ja.... €28 is ook weer niet mis! Zoveel kost mijn voordeurmat nog niet eens :P

Abnormaal duur voor een muismat zeg.. voor 35 ~ 45 euro heb je een goede muis :D

Ja maar je moet kijken naar de klasse he :)
Als je dus zon muismat hebt van 28€ dan moet je ook een muis hebben van 100€ :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan