Goeie Geuhegenkaart bij PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavalie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Goedenmorgen Mensen!
Ik heb een vraagje.

Wij hadden dus een Computer gekocht een Acer Aspire M5630 daar zit een Nvide 8600GT in als ik me niet vergis.. alleen als ik GTA IV speel zegt het dat het 207MB is klopt dat?:shocked: Terwijl de Hard Disk enzow 1,2 TB is.
Moet ik updaten ofzow? of hoort het zow?
ik hoor het graag.

Hoi,

Ik begrijp niet echt wat je bedoeld ik ben bang dat je twee dingen door elkaar haalt je harde schijf is 1,2 Tb dat is hoe groot je harde schijf is.
En die 207 Mb daar gaat het denk ik om geeft gta IV niet aan wat er met die 207mb bedoeld wordt ik denk het geheugen van je videokaart maar dat is me dus niet helemaal duidelijk .

Modag

ik bedoel dat ik een hele snelle computer hebt gekocht waar dus 1,2 TB in zit.. MEt 4GB Werkgeuhegen (dat maakt niet zoveel uit)
maar als ik GTA IV speel dan Zegt hij dat ik maar een Video kaart heb van 207 MB:shocked:

Hoi,

Oke, weet je misschien of je onboard videokaart hebt .

Modag

In een computer bestaan verschillende soorten geheugens:

- Het geheugen van je hardeschijf (om bestanden op te slaan)
- Het werkgeheugen (dat is veel sneller dan je hardeschijf en hier ze je compouter bestanden tijdelijk neer om er sneller mee te kunnen werken).
- Het videogeheugen (dit wordt gebruikt door de videokaart om voor goed beeld te zorgen).

Deze geheugen moet je niet door elkaar halen.

Waarschijnlijk wordt met die 207MB je videogeheugen bedoelt, alhoewel ik dat een vreemde maat vind.

hoe kom ik daar achter? de merk van me PC is ACer aspire M5630 maar hoe kom ik daar achter?

Hier een printscreen
dfgcu5.jpg

Hoi,

Openen en dan kijken bij het schermpje links bovenin video (beeldschermpje tweede van boven)

Modag

Hoi,

Vreemd die 207 Mb je hebt dus een videokaart met 256 Mb geheugen dus begrijp ik even niet waar die 207 Mb vandaan komt.
Misschien dat andere nog andere ideeen hebben.

Modag

klopt, het is 256 maar is dat ook niet weinig? sommige mensen hebben 1GB enzow..
Dus het hoort bij de videokaart ik kan het niet verhogen met update ofzow? alvast bedankt.

De videokaart is niet selcht, maar niet goed genoeg om GTA IV, een heel zwaar spel, goed te kunnen draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan