Goeie gratis host gezocht???

Status
Niet open voor verdere reacties.

R@cingboy

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Berichten
19
Hoi, ik ben voor mijn site www.racingpictures.be.tf op zoek naar een goede host.
Momenteel gebruik ik Lycos.nl, maar daar is een banner bij die het menu van de site nogal stoort.
Weet er iemand een goede gratis host?
De ruimte speelt niet zo een grote rol, maar ik ik moet er htm en swf bestanden kunnen opzetten, en ook veel foto's.
En er mag geen banner bij zijn, popupreclame mag wel...
 
Als je met PHP werkt, kun je de banner bij Lycos wegkrijgen door

PHP:
[moderator edit] Het is niet de bedoeling dat hier oplossingen worden aangedragen voor het weghalen van banners van free hosts die dat niet toestaan, zoals Lycos. [/edit]

onderaan neer te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door chrisgeerdink
Als je met PHP werkt, kun je de banner bij Lycos wegkrijgen door

PHP:
[moderator edit] Het is niet de bedoeling dat hier oplossingen worden aangedragen voor het weghalen van banners van free hosts die dat niet toestaan, zoals Lycos. [/edit]

onderaan neer te zetten.
Ik werk met frontpage dus met html...
Is er dan ook een manier om die wegtekrijgen via frontpage?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[moderator edit] Het is niet de bedoeling dat hier oplossingen worden aangedragen voor het weghalen van banners van free hosts die dat niet toestaan, zoals Lycos. [/edit]

Zoiets was het
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door chrisgeerdink
[moderator edit] Het is niet de bedoeling dat hier oplossingen worden aangedragen voor het weghalen van banners van free hosts die dat niet toestaan, zoals Lycos. [/edit]

Zoiets was het
En wat moet ik hier dan mee doen?
Gewoon
[moderator edit] Het is niet de bedoeling dat hier oplossingen worden aangedragen voor het weghalen van banners van free hosts die dat niet toestaan, zoals Lycos. [/edit]
in mijn html zetten ofwa?
En waar in de html?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door R@cingboy
Hoi, ik ben voor mijn site www.racingpictures.be.tf op zoek naar een goede host.
Momenteel gebruik ik Lycos.nl, maar daar is een banner bij die het menu van de site nogal stoort.
Weet er iemand een goede gratis host?
De ruimte speelt niet zo een grote rol, maar ik ik moet er htm en swf bestanden kunnen opzetten, en ook veel foto's.
En er mag geen banner bij zijn, popupreclame mag wel...

http://www.bravenet.com
  • Banner Ads, die te veranderen zijn in popup relcame met <NOBANNER> in de header
  • FTP upload
  • 100 Mb webspace
  • 600 Mb/Maand Bandbreedte Limiet
  • 20 Mb Dagelijkse Bandbreedte Limiet
  • MID files toegestaan
  • Adres: http://username.bravepages.com
Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan