Goeie Pc voor Gamen, Branden, Internet etc gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnos

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
106
Hallo.

Ik zoek al een tijdje eigenlijk een goeie pc om aardige spellen goed te kunne laten draaien en spelen.. Maar ook die dus de andere dingen van de titel goed doet.
En dan ook gewoon spellen als de sims of andere spellen waar veel voor nodig is.

Nou kwam ik bij:

http://gamepc.nl/ voor 699..
Zou iemand hier naar kunnen kijken. Weet iemand misschien ergens nog betere systemen voor die prijs? Uit eindelijk wil ik max 850 uit geven, inclusief windows 7.

Hier zag ik er ook nog wat op staan..

http://www.dragoncomputers.nl/compo...ategory_id,2/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Maar goed misschien iemand die een goeie pc weten voor die prijs.. Er is zoveel keus en ik wil gewoon een goeie pc...
Zelf bouwen of iets is verder niet mogelijk..
 
als je 850 euro gaat uitgeven aan een game pc raad ik je aan om voor een samengestelde pc te kiezen
dan ben je zeker van je product en kan jij je pc naar jou wensen opstellen
het is vaak goedkoper en sneller/sterker

wij kunnen je helpen met het maken van een samenstelling de winkel zal dan de assemblage doen
 
dit wil ik wel, maar hoe gaat dit in zij werk ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het gebruiken van die builder kan helpen ja hoewel je dan wel kans hebt om verouderde hardware te kiezen

wij kunnen jou helpen met het kiezen van hardware componenten
als je het volgende invult kunnen wij jou goed helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten?
En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe?
Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Randapparatuur = toetsenbord, muis, monitor, speakers etc.
 
het gebruiken van die builder kan helpen ja hoewel je dan wel kans hebt om verouderde hardware te kiezen

wij kunnen jou helpen met het kiezen van hardware componenten
als je het volgende invult kunnen wij jou goed helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? Max 850, incl windows
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...Gamen, downloaden, branden, internet
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc? Beide
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten? Afgeleverd zit in de ziektenwed en ben ook niet zo handig

Besturingssysteem - Welke wil je? Windows 7
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten?
Nee ik heb die dingen al
En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe?Er zit een brander, en een dvd speler in deze oude pc maar het is ook geen ramp om een nieuwe er in te zetten. Ook weet ik niet of er nog andere onderdelen kunnen worden gebruikt
Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Gewoon een goeie lekkere pc om te gamen die krachtig, snel is maar ook niet veel herrie maakt.
Randapparatuur = toetsenbord, muis, monitor, speakers etc.
 
klikerdeklik

dit systeem doet volledig aan jou eisen
computer is krachtig genoeg om de games van nu op high te kunnen spelen

CPU = intel I5 2500 processor zeer sterke cpu voor game's *beter in gaming dan een Phenom x6 cpu*
RAM = 2 x 2GB kingston Value ram DDR3 4GB totaal genoeg voor de games van nu
videokaart = HD6950 een high end game videokaart *sterker dan de GTX560*
Behuizing = Coolermaster elite 430 heeft een window en 1 blauwe led fan aan de voorkant geen scherpe randen en een goede airflow, de kwaliteit van deze kast is erg goed
HDD = Samsung spinpoint F3 1TB deze HDD is kwa prestatie/prijs erg snel je kan hem vergelijken met een van de snelle Caviar black HDD's van Western digital
Voeding = Corsair Builder series 600watts PSU dit is een A-merk voeding
Windows 7 64BITS OS

hardware assemblage word door de winkel gedaan windows 7 moet je zelf installeren
maar dat is vrij simpel met windows 7 een kind kan het zelfs:thumb:

hoop dat je het wat vind:)


@asususer mooi systeem alleen een paar dingen
tripple channel geheugen gaat niet goed werken op een dual channel moederbord
en je voeding is overdreven zwaar
 
Laatst bewerkt:
klikerdeklik

dit systeem doet volledig aan jou eisen
computer is krachtig genoeg om de games van nu op high te kunnen spelen

CPU = intel I5 2500 processor zeer sterke cpu voor game's *beter in gaming dan een Phenom x6 cpu*
RAM = 2 x 2GB kingston Value ram DDR3 4GB totaal genoeg voor de games van nu
videokaart = HD6950 een high end game videokaart *sterker dan de GTX560*
Behuizing = Coolermaster elite 430 heeft een window en 1 blauwe led fan aan de voorkant geen scherpe randen en een goede airflow, de kwaliteit van deze kast is erg goed
HDD = Samsung spinpoint F3 1TB deze HDD is kwa prestatie/prijs erg snel je kan hem vergelijken met een van de snelle Caviar black HDD's van Western digital
Voeding = Corsair Builder series 600watts PSU dit is een A-merk voeding
Windows 7 64BITS OS

hardware assemblage word door de winkel gedaan windows 7 moet je zelf installeren
maar dat is vrij simpel met windows 7 een kind kan het zelfs:thumb:

hoop dat je het wat vind:)


@asususer mooi systeem alleen een paar dingen
tripple channel geheugen gaat niet goed werken op een dual channel moederbord
en je voeding is overdreven zwaar

Hee,
Paar dagen niet thuis geweest en had al eerder willen reageren dus hoop dat je deze reactie alsnog leest.
-Nou zie ik staan dat er bijna overal een oranje rondje achter staat, heeft dit verder niks te betekenen behalve dat het wat langer duurt voordat ik de pc heb.
-Ik hoef hier verder niks dus aan in te bouwen of te doen en alleen windows te installeren?
-Ik hoorde laatst iemand zeggen dat niet alle spellen op windows 7 draaien? Hij had het over command and concer één of andere versie.. En dat is best een spel dat ik graag zou spelen.
=Verder is dit dus ook een brander? Waar ik zo wel cd's als dvd's mee kan branden?

En dan misschien nog een vraag, progamma's als word en nero waar ik die het beste kan downloaden of is het miss beter om die gewoon te kopen?
 
-Nou zie ik staan dat er bijna overal een oranje rondje achter staat, heeft dit verder niks te betekenen behalve dat het wat langer duurt voordat ik de pc heb.
oranje rondje is goed betekent 2-3 werkdagen *blauw is slecht meer dan 10 werkdagen*

-Ik hoef hier verder niks dus aan in te bouwen of te doen en alleen windows te installeren?
ja dat klopt je hoeft alleen windows te installeren

-Ik hoorde laatst iemand zeggen dat niet alle spellen op windows 7 draaien? Hij had het over command and concer één of andere versie.. En dat is best een spel dat ik graag zou spelen.
alle games draaien op windows 7 meschien niet de hele oude games maar windows 7 is tot nu toe erg compatible geweest met zon beetje alle games

=Verder is dit dus ook een brander? Waar ik zo wel cd's als dvd's mee kan branden?
ja dat kan allebij

nero gewoon downloaden meschien krijg je die wel bij je dvd brander/speler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan