goeie pda kopen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker231

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
hallo ik was in de kerst vak. mijn pda kwijtgeraakt.
alleen nu wil ik een nieuwe kopen en ik heb op dit moment €350 te besteden...
weet iemand een goeie pda waar tomtom op kan, en met een geïntengreede gps?

MVG

nu heb ik een pda gevonden (mio p560) alleen volgens de verkoper kan ik geen tomtom op zette omdat er een beveiling zit. alleen las ik op internet dat je hat kan kraken. maar hoe moet dat?

Je koopt een mio navigatiesysteem om tomtom erop te zetten....
Als ik mij niet vergist komt dit overeen met het kopen van een benzine auto om er diesel me te rijden...

Je koopt een mio navigatiesysteem om tomtom erop te zetten....
Als ik mij niet vergist komt dit overeen met het kopen van een benzine auto om er diesel me te rijden...

Je vergist je. Zoek voor de gein eens op wat een P560 is..... MIO maakt niet alleen maar navigatiesystemen hoor.

Het is echter zo dat enkele HTC apparaten de enige mobiele apparaten zijn waar TT7 op kan....officieel dan. Via een bescheiden 'aanpassing' kan het op ieder Windows Mobile apparaat. Hoe, is helaas niet toegestaan om hier uit te leggen aangezien het simpelweg illegaal is, wanneer het niet gaat om de Vodafone-uitvoeringen van de HTC Touch Diamond, Touch Pro (en in de toekomst de HTC Touch Cruise 09).

Overigens is het wel degelijk mogelijk om op een MIO navigatiesysteem TT te installeren (eigenlijk op ieder systeem dat werkt op Windows, en aangezien die MIO-dingen op Windows CE lopen...).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan