Goeie videokaart voor Foxconn P9657AA

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristianB

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Hallo ik zoek een goeie videokaart voor mijn computer, ik heb een Foxconn P9657AA moederboard. En ik zoek een goeie grafische kaart voor het gamen.
Ik speel games zoals World of Warcraft, ik heb rond de 300 euro te besteden.

Alvast bedankt!

De geforce GTX 285 ligt rond de 300 euro. Maar dat is echt richting 'extreem', voor alleen world of warcraft zou ik geen 300 euro besteden.

Laatst bewerkt:
Of je kan ook de XFX Radeon HD 4870 X2 2GB nemen. Die kost € 300,- en is verslaat de GTX285 op alle fronten. Als je de resolutie maar hoog genoeg omhoog gooit, verslaat is zelfs de GTX295 in enkele benchmarks. (klikkie voor webshops). Maar zoals de bovenstaande al zei, het is wel enigszins overkill.

Een XFX Radeon HD 4870 1 GB heb je al voor €150,- en dat is een prima kaart.

WELKOM OP HELPMIJ

Niet onbelangrijk is voordat er ook maar 1 kaart gegeven kan worden:hoe ziet de rest van je systeem eruit en met welke voeding zit je?(merk en wattage)
Zonder deze gegevens een kaart adviseren is onzinnig!!

Fijn dat we doorgaan....
Als je naar de spec's van het bord kijkt zie je dat er zelfs ondersteuning voor p4 en celeron D is.
Stel(omdat we niks weten) de TS zit men een p4 1.8ghz,denk niet dat ie dan vrolijk wordt als ie een 4870 aanschaft....

Fijn dat we doorgaan....
Als je naar de spec's van het bord kijkt zie je dat er zelfs ondersteuning voor p4 en celeron D is.
Stel(omdat we niks weten) de TS zit men een p4 1.8ghz,denk niet dat ie dan vrolijk wordt als ie een 4870 aanschaft....

Mee eens :p

Grafische Kaart Foxconn P9657AA

Hallo, dit is een vervolg op mijn andere thread hier heb ik meer informatie over mij voeding mijn oude video kaart en mijn moederboard.

Mijn moederboard is een Foxconn P9657AA
http://www.hardcoreware.net/reviews/review-343-1.htm << voor meer info

Mijn voeding:
GEZ PSU Codegen 480W ATX
AC input 115/230V * ~ 8A/~5A * 60/50 Hz
Hi-Pot
6 Pin PCI-Express
20-24 PIN connector 2x S-ata, 2x FDD power, 20+4 PIN, 4 PIN +12V , 8PIN DUAL CPU.
(Ondersteuning 865 ''Springdale'' Chipsatz, 875 ''Canterwood'' Chipsatz, 915 ''Gransdale'' Chipsatz, 925 ''Alderwood'' Chipsatz)

En mijn oude grafische kaart is een Nvidia GeForce 8600GT 128MB PCI Express x16
en is momenteel kapot en daarom zoek ik een nieuwe grafische kaart.

Ik had in gedachten een HIS ATI HD 4870 IceQ4+ Turbo 512
Maar ik weet niet zeker of deze in mijn Moederboard past.
Kan iemand dit uitzoeken? Ik heb ook iets gelezen over een '16x PCI Express 2.0'

Alvast bedankt

:

Hij past er gewoon in or;)alleen je voeding is aan de krappe kant.
Volgens ati heb je namelijk minimaal een 500 watt voeding nodig;)

blijft nog steeds een mysterie met welke processor je zit....

en een 4870 op een codegen voeding moet je ook niet willen
Daar bij een nieuw topic openene had ook niet gehoeven.
ik zal de mod vragen ze samen te voegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan