Goeie website hosting. Maar alles in HTML!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonnyroad

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Ik zoek een website waar geen standaard layouts enzo bij zitten,
maar een hosting waar je alles zelf kan doen met de HTML codes en CSS.
en ftp.

Zymic en 000webhost, beide gratis.
Tjah, Zymic vind ik moeilijk te gebruiken.
want ik weet niet hoe ik domein moet registreren, en weet niet waar ik html kwijt kan.
000webhost snap ik ook niet veel van:$..
Kun je misschien meer uitleggen over Zymic? want heb gehoord dat het toch goed schijnt te werken?
bvd

nouw, awat snap je niet. want het is super simpel
je makt ff een account aan op Deze website,
je logt in. Je maakt een domein en dan log je daar in. je configureerd je ftp client en je kunt dan in de pagina typen.... Zeg maar wat je hieraan niet snap en ik leg het wat meer uit.

nou, ik heb me ingelogt op filezilla, dan moet ik nu bestanden naar mijn file manage verplaatsen. dit heb ik nu heel vaak gedaan, maar elke keer geeft hij weer dezelfde gebruiksaanwijzing aan om een bestand over te plaatsen?
ik kan er geen een bestand op zetten?
maar hoe ik dat moet doen. ?

filezilla weet ik niet... maar ik gebruik coreFTP.. echt handig

Ben je van plan om dit voor commerciële zaken te gebruiken of voor privé? Als het voor privé is en je ook niet van plan bent om reclame op je site te zetten kun je het beste deze gebruiken:
Klik hier

Specs:
- 35 MB webruimte
- onbeperkt banthwide
- geen reclame
- super snelle servers
- HTML en FTP ondersteuning
- POP3 / IMAP webmail
- HELEMAAL GRATIS

Je moet maar even kijken!! :)
Groetjes van Jasper

Laatst bewerkt:
Leuke site :). maar heb ik al eens een account op gemaakt.
en het kan maar 1 account per ip adres.
en toen ik dat acount aanmaakte was ik nog in mijn jonge staat en wist niet dat dit goeie mogelijkheden zou hebben. heb je nog iets anders?

Je kunt een nieuw account aanmaken via een proxy-server, bijvoorbeeld via Klik hier

Als je er niet uitkomt of toch liever een andere web-hoster wilt moet je het even zeggen! :thumb:

Groetjes Jasper

Ben je van plan om dit voor commerciële zaken te gebruiken of voor privé? Als het voor privé is en je ook niet van plan bent om reclame op je site te zetten kun je het beste deze gebruiken:
Klik hier

Specs:
- 35 MB webruimte
- onbeperkt banthwide
- geen reclame
- super snelle servers
- HTML en FTP ondersteuning
- POP3 / IMAP webmail
- HELEMAAL GRATIS

Je moet maar even kijken!! :)
Groetjes van Jasper

Uhmm... het is vast een goeide hoster, maar mocht je ooit door willen groeien met je website, dan heb je geen database.. Dat zit er niet bij.. Wel mail enzo...

dat zag ik ook. maar ik zoek een site waar je geen layouts en al die standaard dingen hebt, maar dat je alles zelf moet toevoegen met html en css enzo.
maar ik ben niet erg bekent met css. html wel. want ik heb nu mijn eigen layout gebouwd met paint. opgeslagen als .html maar kan hem niet openen?
kan krijg ik hem in kladblok versie op een site te zien. en even over mijn layout. hoe maak ik die in een website, en eigenlijk, hoe krijg ik er een menu in, en al die dingen?

Dan lijkt het me verstandiger om een andere site te nemen:
Bijvoorbeeld Klik hier

- 1 GB webruimte
- 5 GB banthwide
- 1 kleine (text) reclame banner. Kun je voor 2,50 wegkrijgen doormiddel te betalen met telefoon.
- PHP & MYSQL en nog veel meer!

Dus nu kun je wel door groeien! ;)

Doei,
Jasper :)

Laatst bewerkt:
Graag gedaan hoor!! :thumb:
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag! :)

Groetjes, Jasper :d

Hoi,

Paint lijkt mij niet zo'n goed idee om websites te maken. En eerlijk gezegd vind ik woelmuis maar slecht.
Voor te kijken hoe een website eruit ziet online, gebruik ik altijd 000webhost. Dit is gratis en ik denk de beste gratise.

En als je geen geld uit wilt geven voor je FTP programma zou ik kladblok of HTML-Kit aanraden. HTML-Kit kun je hier downloaden. Er zit ook een programma ingebouwd waarmee je HTML kan omzetten in XHTML en XML. Wil je wel geld uitgeven en heb je weinig verstand van FTP is misschien WebReus.nl B.V. iets? Dit is niet de beste host maar het is wel handig.

Maar succes verder.:thumb:

hee!
000webhost heb ik al een geprobeerd.
en er kan maar 1 per IP.
en weet het account er niet meer van.
ik heb ook eens aan zymic gedacht, maar weet niet hoe ik met file zilla de bestanden erop moet zetten, ik verstuur ze over, kijk op zymic, maar niets is overgekomen?
ja, ik heb zelf verstand van ftp,php,html,css,cms, etc.
Maar zoek alleen goeie webhosting waar ik niet voor hoef te betalen
en alles zelf met html en al die dingen kan regelen :).
ik zou zeggen, dat ik mijn site met bestanden en .html kan maken :).

Zymic werkt prima hoor. :S probeer het anders eens met coreFTP... Die gebruik ik icm zymic. En het is gratis.

Ooh,
werkt coreFTP beter dan file zilla? hmm...
ik zal het proberen,
Maar, zymic zegt bij mij dat file manage ofline staan ?
wat bedoelen ze daarmee :$?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan