Gogear van Philips krijg ik al jaren niet van mijn pc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter neet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

neet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2014
Hallo,

Ik zit met een klein probleempje die ik nu toch heel graag wil oplossen.
Het lukt me maar niet om de Gogear software van Philips van mijn pc te krijgen. Gewoon verwijderen via "programma's en onderdelen"
werkt niet. Muisaanwijzer gaat een paar rondjes draaien en stopt dan weer gewoon. Niets gebeurd dus.

Kan ik deze software op een andere manier verwijderen?

Windows 7, 64bit

Ju kunt kijken in C:\Program Files (x86) of daar nog wat te vinden is van de gogear.
Dat kun je dan handmatig wissen.
Krijg je een melding dat dat niet lukt, dan wordt het nog geladen en zou je het in de veilige modus kunnen proberen te wissen.
Daar na zou je programma's als ccleaner (ga naar forum en handige software) kunnen laten lopen die de laatste restjes opruimt.
Zou dat alles niet helpen om hem uit de lijst van geïnstalleerde programma's te krijgen, zou in het register naar de letterlijke benaming kunnen zoeken en dat item uit het register verwijderen.
Heel misschien blijven er dan een paar dll over, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
tot slot, je hebt hem bij win 8 gepost, had beter win 7 kunnen kiezen.
succes ermee

Windows 8? Oeps, sorry, foutje. Komt omdat ik nu met 3 systemen werk.
Ik kan nergens resten van Philips of gogear vinden dus laat laat ik eerst cccleaner er even op los.
Ik kom er op terug.

Het is inmiddels gelukt. Ik heb jouw advies moeten opvolgen en een heleboel gogears uit het register verwijderd.
Er blijven wel een aantal staan omdat deze niet verwijdert kunnen worden, zegt de pc.
Maar, hij is nu eindelijk uit de lijst.

Bedankt voor je advies.....Top!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb jouw advies moeten opvolgen en een heleboel gogears uit het register verwijderd.
Er blijven wel een aantal staan omdat deze niet verwijdert kunnen worden, zegt de pc.
Probeer het in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot).
Verplaatst van Win 8 naar Win 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan