golfbeweging in tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
mijn vriendin heeft een tablet van me gekregen voor d'r verjaardag en een map om het tablet veilig in op te bergen. nu zit er in die map rubberen elastiekjes om dat tablet vast te zetten in de map, maar na zitten deze elastiekjes te krap.
nu heb ik als oplossing bedacht om dubbelzijdige plakstrip aan de achterkant te plakken en zo vast te plakken in die map.
nu zie ik dat als ze op het tablet tikt de vroeibare kristalen in het tablet een golfbeweging laten zien op de plaats van die plakker: is dat schadelijk????

Mhh, Dat is niet goed. Ik las laatst dit over het scherm, waarschijnlijk heeft de tape (druk, te strak) of wat je ook gebruikt hebt invloed gehad op het schermpje.

Onderin lees je wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn van een golfbeweging anders zou ik het ook niet kunnen verklaren.

Lees bij Prestaties en Gebruik Klik :confused:

bedankt voor je reactie. jammer dat de beschrijving met meer uitleg over de golfbeweging niet meer op die site staat, maar ik ga zelf wel even googelen.

Hallo james, ja ik kan er verder ook niets zinnigs over vinden. Samenloop van omstandigheden zal het geweest zijn. Wel jammer van zo'n mooi ding.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan