golfend beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Aloha,

Ik heb nu al maanden last van een golfend beeld met scrollen (slow motion achtig). ik heb echt van alles al geprobeerd tot en met de nieuwste nvidea drivers. 1 x in de zoveel weken loopt die soepel en maak dan gelijk een herstelpunt ervan maar de volgende weer op oude niveau. Het is werkelijk geen gezicht. Heeft iemand dit ook meegemaakt en weet iemand dan voor mij de oplossing. Volgens mij heb ik er hier 1 vraag over gezien en daar lag het aan de drivers maar dat is bij niet het geval.

Thx voor het meedenken.

Ik kan niets anders bedenken dat te vragen of je de hardware versnelling aan hebt staan.

Waar kan ik die uitschakelen. Als ik in configuratiescherm op het nvidea logo klik gebeurd er weinig dus zal wel niet meer werken. Al ik bij beeldscherm geavanceerd aanklik dan zie op gegeven moment de hardwareversnelling naar rechts staan. Bedoel je dat ik dan tikje voor tikje naar links moet gaan tot geen.

Dat is wat ik bedoel ja.
Maar als die -zoals je aangeeft- al op maximaal staat heb ik geen verdere suggesties meer.

Je kaart is toch wel goed geïnstalleerd?
Dus geen fouten in apparaatbeheer?

Ja hij is goed geinstalleerd. Ik zie ook nergens uitroeptekens staan of onbekende apparaten. Ik heb inmiddels die hardwareversnelling naar links op geen geplaatst maar dit heeft ook niet het gewenste effect.

Het rare blijft dat hij soms wel goed werkt maar de volgende keer weer gaat golven.

Zou het iets met java te maken kunnen hebben.

Zet hem dan maar terug naar rechts.
Hardwareversnelling moet juist op max. staan.

Wat ik bvb. heb is als ik door een lange lijst moet scrollen, dat hij dat precies in vertraging doet. Volgens mij heeft dat meer met de hoeveelheid RAM te maken.

Hoeveel RAM heb je?

James:)

Ik hem de instellingen weer naar rechts geplaatst op maximum. Ik heb het idd ook met scrollen door mappen met veel bestanden maar zit meer op internet. Wanneer een veld lang van stof is dan krijg je dat golven. Daarom dacht ik later misschien aan die java.
Mijn geheugen is 384MB

Golven

Dus met golven bedoel je dat als je naar onder/boven beweegt, alles trager gaat, en dat je het zelf ff niet meer kan stoppen... slow-motion dus...

Dat weet ik niet zo direct...

James:)

Juist,

Het lijkt net of de wave over me beeldscherm gaat.

Het is allemaal wel te doen hoor maar ik vind het gewoon irritant dat het erop zit.

thx voor je input.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan