Golive hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

wenes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Help !!!
Ik ben wendy, en ik heb op het Grafisch Lyceum in Eindhoven een opeiding tot grafisch vormgeven gevolgd. Omdat wij daar hebben leren werken met Adobe Illustrator, photoshop en Indesign leek het mij logisch om voor internetpagina's te maken te gaan prutsen in Adobe Golive. ( ik heb versie 8.0 )
Ik weet in principe niks van het programma, maar ben met wat prutsen al een heel eind gekomen. Het probleem is alleen dat sommige foto's op de site niet willen laden ( terwijl andere met precies de zelfde extensie en zo het wel doen. Zijn ook allemaal opgeslagen in photoshop als GIF-jes in "save for web" )
Ik heb ze al een aantal keer opnieuw geprobeerd erin te zetten, maar dat lost het probleem niet op. Ook hebben ze geen rare namen met / - ! of ? tekens erin.

Daarnaast zou ik ook heel graag wat videotjes op de site zetten. Er zit in Golive een Quicktime button, maar volgens mij snap ik niet helemaal hoe ik dit goed moet laten werken ( of het ligt aan de ftp server waar ik alles op zet )

Zou iemand die meer weet van Golive mij alsjeblieft willen helpen?

oh .. is wellicht handig .. de site waar ik aan het prutsen ben is www.sjanskapel.tk

Alvast heeel erg bedankt.

Groetjes wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan