Gom Player in Windows 7 geeft geen menu van DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kloske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Heb ik eindelijk een mooie fonkelende nieuwe PC met windows 7 erop, geeft ie een probleem met Gomplayer.

Als ik een DVD op mijn harde schijf heb staan (dus een map VIDEO_TS, met daarin de VOB bestanden, maar ook het IFO bestand), dan klik ik eerst op het IFO bestand. Daarmee wordt het menu opgestart. Echter ik zie niet wat ik in het menu doe, hij registreert mijn bewegingen met de pijltjestoetsen door het menu wel, en start dan wel de film. Echter ondertitels (ook al weet ik ze blindelings met menu te starten), geeft hij niet weer. Op mijn oude pentium 4 was dit geen probleem.

Nu heb ik na een eerste installatie problemen gehad met het AAC (of ACC of zo) filter, wat niet standaard in GOM PLAYER zit. Hij download dit dan zelf de eerste keer als ik de IFO start. Maar dat ging niet goed, het gedownloade bestand (via Google Chrome) kon hij niet verwerken (wellicht geblokkeerd door chrome of zo). Alles verwijderd, opnieuw geinstalleerd, maar nu vraagt hij niet meer om dit AAC filter, maar houdt dus ook het hierboven omschreven probleem.

kan iemand me uit de brand helpen met dit probleem ?

Klaas

misschien een alternatief gebruiken VLC player? ondersteund erg veel en kan ook mappen met video ts openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan