Google aanmeld controle vereist in beeld na change wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thymos

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
Nadat ik mijn Google wachtwoord had veranderd komt er steeds wanneer ik de browser open een mededeling in beeld¨aanmeldingscontrole vereist,dit is irritant want het slaat nergens op want ik kan de browser nl gewoon openen zonder dat ik aan dat verzoek gehoor geef.
Hoe haal ik dit weg?alvast dank voor je reactie

Hallo Thymos, gaat het om een App, of chrome, of gmail van google. Wat is er precies. klik

Soms moet je dingen doe als er om gevraagd wordt, dat heet verificatie, of jij de man/vrouw bent van het/een eigendom. Zeg maar een soort veiligheids vraag.

Dank manamana,het gaat om google chrome en niet in de vorm van een app op je gsm maar gewoon op mijn desktop,als het gewoon verificatie zou zijn heb ik er geen moeite mee,maar dit verzoek herhaalt zich steeds nadat ik het ingevuld heb,dus ik vul de gegevens in en met dezelfde vaart komt het verzoek weer terug.
Wanneer ik het dan negeer en gewoon Chrome open,wordt er bij het openen van google gmail ook om verificatie gevraagd en nadat ik dit reb ingevuld opent gmail gewoon.
Ik heb gekeken bij je linkklik maar dat lost het probleem niet op

Google aanmeldcontrole vereist

Is nog niet opgelost

Pobeer het natuurlijk weer he. Ik heb er verder geen invloed op, maar een oplossing zoeken is altijd de moeite waard.

Klik hier eens en kijk eens wat dat brengt. Het is zeg maar een probleemoplosser.

Nu ben ik eens benieuwd. Ik had eerst gedacht aan een nieuwe installatie van Chrome of een update laatste versie, maar dat kun je nog altijd doen. Succes er mee. ;)

Ha Manamana,
Jee zeg jij bent een volhouder,leuk hoor,!ik heb gekeken bij je link maar vind het daar knap ingewikkeld worden,en ik ben als de dood dat ik iets verkeerd doe en mijn google account niet meer bereikbaar is,want hoe los je dat dan weer op!!!!
En hetzelfde geldt voor Google chrome opnieuw installeren.
En ik vermoed dat ik misschien nog niet de nieuwste update van Chrome heb,het zit zo,ik heb Linux(versie Ubuntu)besturingssysteem,daarbij doe ik trouw elke week een update (daar valt Chrome dan ook bij)en soms lopen ze daar iets achter ,omdat ze zeker willen weten dat Linux en nieuwste chrome samen klikken.
Ik wacht de nieuwste update af,en kijk of daar chrome bijstaat,zo ja dan roep ik er een Linux deskundige bij die me dan helpt dmv de door jou aangedragen link om het probleem op te lossen.
Sorry voor het lange verhaal,ik zal het probleem nu als opgelost bestempelen,want met jouw link gaat het zeker lukken denk ik,hartelijk dank voor je inzet!!!

Hallo Thymos. Oke ik wacht af bedankt. Een nieuwe installatie van Chrome kan altijd dat heeft geen invloed op je inlog momenten bij gmail.
Deze blijven altijd hetzelfde, omdat je geregistreerd staat met een mailadres en een wachtwoord.

En graag gedaan. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan