google account uitgeschakeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter San1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Mijn google account is plotseling uitgeschakeld.
Geen idee waarom.
Als ik wil inloggen wordt ik omgeleid naar de site met de mededeling dat deze is uitgeschakeld.
Wie herkent dit probleem en wat kan ik hier aan doen?

San

Ik heb mijn gmail account al een tijdje en ben de minimum leeftijd al ruimschoots gepasseerd,dus dit kan niet de reden zijn.Ik gebruik gmail eigenlijk alleen om apps te downloaden.
Ik kan nu bv ook mijn whatsapp niet meer gebruiken.
Het herstellen zoals werd voorgesteld lukt dus niet,want dan kom ik weer op de pagina met de mededeling dat mijn account is uitgeschakeld.
Dit krijg ik dus te zien:

"Account is uitgeschakeld
Als u vanaf de aanmeldingspagina bent omgeleid naar deze pagina, betekent dit dat uw toegang tot uw Google-account is uitgeschakeld.In de meeste gevallen worden accounts uitgeschakeld wanneer we vermoeden dat u de Servicevoorwaarden van Google, de productspecifieke Servicevoorwaarden (beschikbaar op de productpagina) of productspecifiek beleid heeft geschonden. Uw account is niet verwijderd, uw gegevens zijn nog intact en u kunt mogelijk opnieuw toegang krijgen tot uw account"

Laatst bewerkt:
Vreemd inderdaad. Als ik het zo lees heb je iets gedaan wat kennelijk niet mag van Google. Tja en nu. Probeer deze eens gooi Whats App eens eraf.

Log dan eens in bij google en installeer deze later als het inloggen is gelukt, opnieuw.

Zit je met je gmail op een telefoon en of computer. ?? Waarom ik dit vraag. Dan kun je wellicht je telefoon resetten naar de fabrieksinstellingen, wat je natuurlijk niet wilt. Anders wellicht een nieuw gmail adres aanmaken dat is nog het gemakkelijkst, als je toch alleen maar voor Apps gebruikt.

Op je mobiele heb je play store daar op zitten.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik gmail dus eigenlijk alleen maar op de telefoon.Heb daar playstore.
Ik kan een nieuw gmail aanmaken,maar wil eigenlijk mijn eigen gmail weer gebruiken.Ik snap niet wat ik eventueel verkeerd heb gedaan.

Je hebt het zelf al geschreven. Kennelijk heb je de service voorwaarden niet goed gehanteerd. Dus ze hebben je geblokkeerd. Wat je gedaan hebt weet ik ook niet. Ik kan je niet verder helpen. Neem contact op met hen. Stuur een mailtje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan