Google account verwijderd - hoe te herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Heb vanmorgen een Google account verwijderd, maar kwam nu tot de ontdekking dat ik m'n blog niet meer kan benaderen (Blogger). :confused:
Wordt niet overal vermeld dat e.e.a. hiertoe kan leiden, maar goed.

De door Google gegeven oplossing leidt nergens toe en contact opnemen lukt met geen mogelijkheid.

Wat kan ik - nu ik er nog zo snel bij ben - ondernemen om m'n account weer actief te krijgen
(ofwel: gewoon in te kunnen loggen, want deze mogelijkheid krijg ik nu niet meer op de pagina van m'n blog)

Dit heb ik dus al geprobeerd en leidt nergens toe:

https://support.google.com/accounts/answer/32046?hl=nl&ref_topic=3382255

Laatst bewerkt:
"en leidt nergens toe"

Wat bedoel je daarmee? Hoever kwam je?
De instructie zegt dat je net moet doen alsof je je wachtwoord kwijt bent ("I don't know my password"). En hoever ben je dan met die instructie gekomen?

Overigens schat ik de kans dat wij hier op het forum kunnen helpen niet zo groot; als je problemen hebt met account-herstel lijkt het me dat je bij Google/Gmail moet zijn.

Tijs.

Hi Tijs, tot mijn bijna onnoemelijke vreugde :) bleek bij navigeren naar de pagina via m'n desktop dat met het gewijzigde wachtwoord het blog weer geheel te benaderen is.
Op m'n laptop daarentegen (waar ik nu op zit te werken) krijg ik géén inlogmogelijkheid te zien. Misschien na volledig opstarten van de laptop.

m.b.t. je opmerking: het is juist vaak erg handig om op dit forum gebruikerservaringen te checken. Dat kan heel erg veel tijd schelen. Google is zó groot geworden dat je op de ene pagina díe info en op de andere pagina weer díe info vindt, m.b.t. hetzelfde probleem/onderwerp.
Zo werd ik op de pagina die ik vanmorgen te zien kreeg niet gewezen op Blogger (wist ik in m'n achterhoofd ergens wel, maar..).
Op een pagina die ik vanmiddag las stond dit weer wel keurig opgesomd. Google heeft ook zóveel diensten.

Een alternatief had ik al wel bedacht, maar dan zou de instelling waarvoor ik het blog maak weer een andere link in al z'n correspondentie moeten plaatsen en daarnaast zou het mooie zoekresultaat weer weg zijn.

i.i.g. weer dank voor je reactie.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan