google account; We hebben een probleem met uw cookie-instellingen vastgesteld.

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik hoop dat ik het juiste forum gebruik voor de vraag van mij, die mij al weken zo niet maanden
gek maakt!!!

wat wil het geval, al tijden kan ik niet meer op Youtube inloggen ,
en dat is verdomde lastig omdat ik nogal wat kommentaren krijg op filmpjes van mijn games die ik
natuurlijk graag wil bedanken of antwoorden.

zodra ik wil inloggen krijg ik een nieuwe site te zien van google accounts die zegt;

We've detected a problem with your cookie settings.

Enable cookies
Make sure your cookies are enabled. To enable cookies, follow these browser-specific instructions.

Clear cache and cookies
If you have cookies enabled but are still having trouble, clear your browser's cache and cookies.

Adjust your privacy settings
If clearing your cache and cookies doesn't resolve the problem, try adjusting your browser's privacy settings. If your settings are on high, manually add www.google.com to your list of allowed sites. Learn more

dit is een link naar die site;
https://accounts.google.com/CookieMismatch

ik heb nu al enkele keren geprobeert dit zelf te fixen maar t lukt me maar niet. ik heb Youtube verwijdert uit mijn koekies lijst
door deze aanwijzingen te volgen;
http://support.google.com/blogger/bin/static.py?hl=nl&page=ts.cs&ts=2402620

(heb alleen niet al mijn koekies verwijdert maar enkel die van Youtube)
en t werkt nog steeds niet.

kan iemand me alsjeblieft helpen hiermee want ik moet echt nodig wat mensen bedanken voor hun kommentaren, en ook
nieuwe filmpjes plaatsen. nu moet ik zeggen dat ik niet heel veel weet van koekies etc.

alvast bedankt,
Leon

heb je ook ccleaner al even erdoor gehaald?
dat kan een hele hoop problemen vaak wel oplossen

Probeer eens als je cookies te verwijderen.
Het makkelijkste om dit te doen is Ccleaner te downloaden. Klik
Installeer CCleaner en vink Cookies aan.
Klik op Schoonmaken en hij gaat je cookies (en nog andere crap) verwijderen.

Succes :thumb:

--edit--
Ik zag je bericht te laat MegaByter :d

ow geef niet gamefreak :) een linkje plaatsen was ik weer vergeten, dus dat vult lekker aan :D

aha, ja Ccleaner heb ik installed, maar heb t eerlijk gezegt alweer heeeeeel lang niet gebruikt
daarbij komt dat ik dan alle koekies laat staan. maar zal t weer eens draaien en dan koekies verwijderen.

trouwens wel gek, want ik gebruik altijd Firefox maar heb ook IE geinstalled staan en dacht, laat ik eens kijken of
ik via explorer wel kan inloggen op youtube, en dat ging dus zonder problemen. dus gebruik ik nu maar weer even
explorer. maar, zal Ccleaner even draaien en koekies verwijderen.

bedankt voor het advies!
Leon

vergeet niet je browsers af te sluiten als je ccleaner draait!

@spy,

Welke browser gebruikt je ? Dit probleem heeft met je browserbeveiliging te maken...

ik had boven al beschreven dat ik Firefox gebruik, met Explorer heb ik t probleem niet.
moet dus even Ccleaner draaien, heb t eerlijk gezegt nog steeds niet gedaan, ga via Explorer naar Youtube
als ik daar moet zijn maar dat is ook geen doen. dus even niet lui zijn en Ccleaner draaien.

bedankt,
Leon

Probleem is opgelost!!

heb even Ccleaner gedraaid en kan nu weer gewoon in Youtube inloggen.

Bedankt allemaal!
(zal vraag sluiten)

Leon

:D nou kom op leon
ff ccleaner updaten en draaien
is zo gebeurd
je kan het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan