Google ads en reclame verwijderen van gedownloade website

Status
Niet open voor verdere reacties.

koeny33

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
6
Hoi allemaal :D

Ik heb een website gedownload, omdat het risico bestaat dat deze binnenkort verdwijnt. Alleen is alle reclame meegekomen, onder andere een flash-banner die onderaan je scherm blijft plakken (ook als je naar beneden scrollt) en wat google ads.
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Groetjes,
Koen
 
Een aantal browsers biedt de mogelijkheid om delen van een site te blokkeren. Opera kan dit gelijk na installatie al, Firefox kan het als je een extensie instaleerd, Chrome misschien ook wel. Als je niet één van die browsers gebruikt en niet over wilt stappen dan moet je even in de broncode van de site duiken, gewoon het .html bestand openen in notepad o.i.d. om handmatig de advertenties te verwijderen, maar als dit de eerste keer is dat je de broncode van een site bekijkt kan dat even zoeken zijn.
 
Het is de bedoeling dat meerdere mensen het kunnen bekijken, dus ik wil het inderdaad uit de broncode weghalen. Zo'n flash banner, is dat een swf bestand? Staat dat in de index.html?
 
Zonder de site te zien is het wat moeilijk om een goed antwoord te geven, maar dat is wel het meest waarschijnlijk.

EDIT: als het om een google advertentie gaat kan het ook zijn dat er alleen wat javascript staat, zoiets als dit.
Code:
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-eengetal";
/* 120x600 */
google_ad_slot = "eengetal";
google_ad_width = 120;
google_ad_height = 600;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
Dan volstaat het om het script te wissen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan