Google Ads !

Status
Niet open voor verdere reacties.

1977_007

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Beste Helpmij'ers,

Ik heb een site gemaakt met Dreamwaever. Alles is goed en wel gelukt, maar nu zou ik graag advertenties willen plaatsen in mijn site. Ik heb een account aangevraagd via Google Adsense. Het probleem wat zich nu stelt is als ik de code die ik van Google krijg knip en plak (is blijbbaar een javascriptje) en ik de webpagina met IE6 bekijk dat hij deze ads blokkeert (ik heb windows xp sp2 op de pc staan), als ik de webpagina met Firefox bekijk zie je geen blokering maar ook geen ads.

Weet iemand hoe je die pop up blokkering kunt overrulen ? Ik heb het eens getest met websites die ook reclame maken via Google Ads en hun ads komen er wel door in IE dan .

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

Als het goed is krijg je tijdens een popup-blokkering een licht geel balkje bovenaan je page waar de melding over de blokkade in staat.
Als je die balk aanklikt, kun je wel- of niet- blokkeren van de betreffende popup instellen.

ad-sense werkt niet met pop-ups dacht ik ...

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad blokkeert het gele balkje een bastandje.

Blijkbaar wordt er Java Geblokeerd ! Is er geen sriptje dit de vervelende popup teniet doet in IE. De meeste mensen laten gele balkje voor wat het is ?

Alvast bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan