Google AdSense

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpongeBob

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Ik wil misschien wel Google AdSense op mijn site zetten om wat geld te verdienen.
Maar is dit verstandig? Werkt het?
Heeft iemand hier ervaringen mee??

En hoe werk dit dan? Krijg ik elke maand het geld?

alvast bedankt!

Ik gebruik al meerdere maanden adsense op mijn website en dat bevalt goed. Je kan kiezen uit verschillende advertentieformaten en je kan de kleuren precies afstellen op de kleuren van je site. Vervolgens krijg je een stukje htmlcode, die plak je in je site en voila!

De uitbetaling gebeurt maandelijks mist de grens van 100 dollar wordt overschreden. Uitbetaling gebeurt per cheque, maar Google experimenteert op dit moment met overmaken via mijnpostbank.nl. Ik weet nog niet hoe dat gaat, want ik heb sinds ik mij voor deze betaalmethode heb opgegeven nog geen betaling gehad.

Ik vind het nogal onprofessioneel staan op een zakelijke site, maar goed, dat is mijn mening.

Dat mag je gerust vinden, en ik voel zelfs wel een beetje met je mee. Maar ja.....geld stinkt niet.....ik ben gevoelig voor de verlokkingen van het aardse slijk. ;)

Uiteindelijk ging het mij erom te kijken of en hoe het werkte, maar er komt zeer waarschijnlijk wel een keer dat ik de handel er weer afgooi.

frankgbosman bedankt voor je antwoord.
100 dollar per maand is best veel, dan moet je wel veel bezoekers van je site hebben. en als je dan niet aan die 100 dollar komt in de maand, wanneer krijg je het dan betaald?? de volgende maand ofzo?

@john het is voor een hobby site, ik wil een beetje de kosten van de webhost eruit halen...

Ze betalen je uit per maand of - als je niet aan de 100 dollar zit - zodra je dat bedrag bereikt hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan