google agenda voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi

google heeft een mooie optie dat je met je android telefoon de google agenda can syncen
nou vroeg ik mij af, bestaat er ook zoiets voor windows 7?
ik ben dan misschien iemand die een beetje achter loopt maar ik ben nog iemand dit gebruik maakt van de windows gadgets voor op het buroblad.
dus ik zoek eigenlijk een gadget zodat ik mijn google agenda als gadget heb op mijn buroblad.
ik kan er weinig over vinden, maar zoiets moet toch wel bestaan lijkt mij?

ja klopt alleen vele methodes werken niet
zoals die jij beschreef ook niet

"404. That’s an error.

The requested URL /plugins/i/googlecalendar2.html was not found on this server. That’s all we know."

Even wat opzoekwerk gedaan, probleem zit hem in de ondersteuning van Google. Die is opgeheven.....

dus de mogelijkheid om de google calender te syncen met windows is niet mogelijk? 0.o
wat mij dus eigenlijk verplicht om over te stappen op agenda van outlook/live?

overigens heb ik het wel voor elkaar te krijgen om de google agenda te syncen met de outlook agenda van windows...
dus dat scheelt al een hoop werk.
maar nu krijg ik mijn outlook account niet aangemeld bij windows live mail

ja het leukste zal zijn dak een gadget zal hebben die dan samen met de google agenda gesync'd is
maar dat werkt helaas niet

ik bedoel trouwens niet outlook van het office pakket heh
ik bedoel outlook van outlook.com :)

Laatst bewerkt:
laat het ook maar.

ik heb trouwens nog wel even een vraagje nou we hier toch mee bezig zijn.

ik zit al eventjes te tobben met het fijt dat google agenda niet sync'd met mijn agenda op mijn telefoon.
je zal zeggen dat dat dan toch wel goed zal moeten gaan lijkt mij?

hij sync'd wel als ik intypt op de online google agenda dan komt hij keurig gelijk in mijn agenda van mijn telefoon te staan.
echter als ik op mijn telefoon een afspraak plan in de agenda dan komt het niet online te staan...
ook niet als ik de speciale google agenda gebruikt
ik heb android dus... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan