Google Analytics telt soms wel en soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vastgoed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Berichten
3
Beste gebruikers,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website. Nu is het bijhouden van bezoekersaantallen een vereiste. Ik heb meerdere websites gemaakt en allen gekoppeld aan Google Analytics d.m.v. de trackingcode. Het werkt eigenlijk altijd goed maar nu worden de bezoekers van mijn website sommige dagen wel geteld en sommige niet. Zie foto:
http://img15.imageshack.us/img15/6742/schermanalytics.jpg

Ik weet zeker dat er die dagen wel bezoekers zijn geweest en dat het in principe zou moeten werken. Daarnaast staat het script van Google netjes in de broncode van alle PHP en HTML pagina's.

Hebben jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Het gaat om de volgende website: www.vastgoednoordnederland.nl

Bedankt!
 
Misschien omdat die de tracking code niet meer op de pagina's stond nadat je er aan gewerkt hebt.
Spreek van ondervinding.
Mvg
Defietser
 
Bedankt voor je reactie. Wat jij nu zegt was ook mijn eerste reactie, maar als ik nu op de website kijkt heb ik de trackingcode wel in de broncode staan. En de website heb ik al vier dagen niet meer veranderd. Dus is het vreemd dat hij 1 dag wel wat pakt en de andere dagen niet.
 
Ik heb op 4 sites een tracking code staan en die van mijn site heb ik de resultaten reeds om 8h s'morgens de andere komen maar binnen om 9h - 9h30. Zelfde met de Adsence rapporten. Denk ook niet dat uw eigen bezoeken meegeteld worden
Mvg
Defietser
 
Probleem is opgelost!

Er bleek een filter geactiveerd te zijn...Dit is gebeurd omdat ik wilde testen of ik per bezoeker het ip-adres kan uitlezen. Dit schijnt via een filter te kunnen. Dit is niet gelukt, maar daar zal ik een nieuw topic aan wijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan