Google Apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieter27

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Hallo allemaal

Een tijdje geleden heb ik een domein gekocht op webs.com genaamd 'saskgalabal.com'. Nu, eergisteren heb ik me geregistreerd voor Google Apps for Education, en mijn domein geverifieerd. Alles werkt zéér goed, buiten het feit dat nieuwe 'users' geen username@saskgalabal.com (in mijn geval) hebben, maar een 'username@saskgalabal.com.test-google-a.com' hebben. Er staat naast dat dit een tijdelijk e-mail adres is.

Hoe kan ik dit tijdelijke e-mail adres verwijderen?

De bedoeling van mijn Google Apps account is dat iedereen die meewerkt aan ons project gemakkelijk en snel met elkaar kan communiceren via Gmail en bestanden kan delen via Google Drive. Google biedt hier de perfecte oplossing voor.

Ik heb al geprobeerd om een e-mail te sturen van twee verschillende 'useraccounts' naar elkaar, maar dit werkt enkel als ik zend naar het @saskgalabal.com.test-google-a.com account, i.p.v. het @saskgalabal.com.

Ziet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Dieter

Google.png

Om gebruik te maken van Google Apps, speciaal de mailtoepassingen, moet je je DNS gegevens wijzigen bij webs.com. Je zal een of meerdere MX records moeten laten verwijzen naar de Google mail servers. Als dat gebeurd is kun je d.m.v. een verificatie je eigen domein gebruiken. Google heeft hier zelf ook een pagina over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan