Google blokkeerd bij startpagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolf24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2014
Berichten
3
Hallo,

Ik heb al week last van deze probleem, waar de meeste mensen last van hebben! je verbinding is niet prive:

Je verbinding is niet privé

Aanvallers proberen mogelijk je gegevens van www.google.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).

www.google.com gebruikt gewoonlijk codering om je gegevens te beschermen. Toen Chrome deze keer probeerde een verbinding met www.google.com tot stand te brengen, retourneerde de website ongewone en onjuiste inloggegevens. Een aanvaller probeert zich voor te doen als www.google.com of een wifi-inlogscherm heeft de verbinding verbroken. Je gegevens zijn nog steeds veilig omdat Chrome de verbinding heeft beëindigd voordat er gegevens konden worden uitgewisseld.

Je kunt www.google.com op dit moment niet bezoeken, omdat dit certificaat is ingetrokken. Netwerkfouten en aanvallen zijn doorgaans tijdelijk, dus deze pagina werkt later waarschijnlijk correct.

NET::ERR_CERT_REVOKED

Ik kom er niet op uit, ik heb zitten kijken of mijn tijd goed stond geen probleem, ik heb met AVG antivirus na gekeken op virusen, en anti malware. en hij zegt dat er niks aan de hand is geen virusen of malwares??? :rolleyes:

Groetjes Koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan