Google Chrome Bladwijzerbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibriboy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
112
Als ik op opties druk en me muis op bladwijzers hou komen de bladwijzers in een soort lijst net als in firefox/internet explorer maar eerst was het zo bij me google chrome dat als ik op bladwijzerbeheer druk dat er gwn een niewe pagina opent met alle bladwijzers dat wil ik terug maar hoe moet dat?
 
gewoon op het + drukken naast een geopende site.
 
Hallo eerste plaatje is van mozilla firefox..in google chrome staat het gewoon anders.
 
Laatst bewerkt:
Bladwijzerbeheer

Je was er bijna. En maak je geen zorgen je doet het goed hoor.
Waarom er mensen zijn die overal firefox zien weet ik niet.
Als je met rechts klikt op [(map-icoon)Andere Bladwijzers] krijg je een menuutje.
Als je dan klikt op bladwijzer beheer, krijg je denk ik wat jij bedoeld.

Overigens;
Meld voortaan even welke versie van Chrome je gebruikt, is wel zo handig.
Ik zit op 13.0.782.112 beta met Win 7 als OS.
Kijk ook eens op http://www.google.com/support/forum/p/chrome?hl=nl
Daar vind de echte Chrome fanatici.

P.S. in mijn versie werkt PDF weergave en opslaan ondertussen perfect.
 
Je was er bijna. En maak je geen zorgen je doet het goed hoor.
Waarom er mensen zijn die overal firefox zien weet ik niet.
Als je met rechts klikt op [(map-icoon)Andere Bladwijzers] krijg je een menuutje.
Als je dan klikt op bladwijzer beheer, krijg je denk ik wat jij bedoeld.

Ja ok maar eerst stond er gewoon bij opties Bladwijzerbeheer zonder een > als ik er toen op drukte kreeg ik dat 1ste plaatje maar nu is het zo opeens dat er Bladwijzers > staat en dat het dan bijna net zo is als bladwijzers in firefox. Ik wil graag weer als ik op Bladwijzerbeheer druk dat er dan gewoon dat schermpje opent in een nieuw pagina en dat ik daar bladwijzers kan uitkiezen.
 
Bladwijzerbeheer uitgebreid

Het enige dat ik je kan aanbieden is:

Open Chrome en tik in zonder ""
"chrome://bookmarks/#1"
Klik op de moersteutel, extra, snelkoppeling maken en maak er een op je taakbalk.

Nu kun je je bladwijzers tevoorschijn toveren door op de snelkoppeling te drukken.

Stel je vraag eens op het chrome forum. Je kunt daar alleen plaatjes niet zonder link laten zien. Misschien zijn er meer die dit onhandig vinden.

Zelf zie ik je probleem niet. Maar dat ligt misschien aan mij hoor.

Succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan