google chrome error

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooloo0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
hallo,

als ik naar sommigen site op google chrome probeer te gaan zoals twitter,gmail,google+,etc krijg ik deze foutmelding:

Het beveiligingscertificaat van de site is ondertekend met een zwak ondertekeningsalgoritme!
U probeert twitter.com te bereiken. De server heeft echter een certificaat geretourneerd dat een zwak ondertekeningsalgoritme gebruikt.
Dit houdt in dat de betrouwbaarheidsverklaring van de server kan zijn vervalst.
Het is mogelijk dat de server zelf een imitatie is (wellicht een server die u schade probeert te berokkenen).U kunt niet verder gaan, omdat de websiteoperator intensievere beveiliging voor dit domein heeft aangevraagd.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen want eerst kon ik wel gewoon op al die sites?

alvast bedankt,
Cooloo0

Bedankt voor u reactie,

Dit had ik al geprobeerd en de melding blijft.

andere ideeën?

Het lijkt me geen normaal probleem. weet je zeker dat er geen malware op je systeem staat?

Wat een raar probleem!

Ik zou een professioneel iemand inschakelen.
Mensen van een forum hebben geen ervaring met dit onderwerp en zullen je het goede antwoord dus ook niet geven.

Ik zit met exact hetzelfde probleem!! Google en Facebook e.d. die sites worden allemaal geblokkeerd door dezelfde reden!! Ik heb echt geen flauw idee waar het aan kan liggen. Opnieuw installeren verhelpt het probleem ook niet. Het ligt ook niet aan de anti virus of wat dan ook, er zit gewoon ergens anders een fout.

Is inmiddels al een poosje gefixed, Google had iets fout gedaan waardoor alle HTTPS sites geblokkeerd werden. Na een update die een dag later kwam, waren de problemen weer verholpen!! Deze mag dus op slot!

Nog niet op slot hoor... ik zit sinds kort ook met het zelfde probleem. En ik heb de nieuwste versie van google chrome geinstalleerd. Sinds een week of 2 krijg ik bij de https sites dit probleem. Ik kan na opnieuw installeren niet eens meer inloggen met me google account in google chrome. dus zwaar irritant allemaal. gelukkig had ik firefox ook op mijn computer staan en daar kan ik nog wel naar alle sites...

Welke update gaat het dan eigenlijk over want ik heb die nooit gezien of meegekregen?

Heeft iemand hier op dit moment ook mee te maken?

Hoe los ik dit probleem op, want wil eigenlijk wel graag weer chrome gaan gebruiken.

Geen virus of malware op de computer staan, niks nieuws geinstalleerd en geen instellingen veranderd. HELP MIJ....

Kijk is bij instellingen en dan Over Google Chrome, daar kun je de versie zien die je hebt. Bij mij staat deze nu op 19.0.1084.52 m en die werkt goed, dus als je die niet hebt moet je even kijken waar je kunt updaten (gaat altijd vanzelf). Heb je de datum en tijd ook goed staan, dit wil ook nog wel eens voor problemen zorgen. Als het niet aan je pc ligt, dan komt er vanzelf een update die het fixed (mits er meer mensen zijn met het probleem). Google is een geweldig bedrijf wat alle problemen graag z.s.m oplost.

tijd staat goed. zelfde versie heb ik. heb het probleem ook al naar google gemaild, dus wacht al een weekje op een oplossing

ik zou op het forum van Google Chrome kijken, hier staan alle actuele meldingen op over storingen, zo kwam ik er ook bij dat het gefixed ging worden met een update. Dus houd dat in de gaten en probeer er ondertussen achter te komen, wat zorgt voor de storing en wat er nu precies allemaal geblokkeerd wordt, bij mij waren het alle HTTPS sites, zoals Google en Facebook.

Zelfde probleem

Help ik heb nu hetzelfde probleem= hoe te verhelpen???

kan bijna op geen een site meer en vind dit erg lastig... tfgtfggtgtf.jpg

nee het probleem is er nog steeds. ik zag op het forum van google, dat er veel meer mensen zijn die dit probleem hebben. Echter gebeurd er weinig qua oplossingen vinden voor het probleem. Wordt ook weinig door google zelf verteld of gedaan, zo lijkt het dan. Komen dagelijks steeds nieuwe mensen die dit probleem hebben bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan