Google chrome foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLIM2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Hallo,

Vergeef mij als ik hier fout zit, wist niet precies waar ik moest zijn met dit probleem.

Ik heb sinds net wat problemen met google chromen. Als ik naar een site toe wil krijg ik de melding: kan geen verbinding maken met de proxyserver. Op mijn tablet zit ook chrome maar daar heb ik geen problemen. (Zit dit ook op mijn tablet te typen). Ik ben wel gewoon verbonden met internet. Kunnen jullie mij zeggen wat het probleem is?

MVG

Ik heb de moderatoren gevraagd om je vraag naar de Google Chrome sectie te verplaatsen.

De informatie in je startposting is nogal mager: Waar is het Google Chrome probleem? Op laptop, tablet, pc? En treedt het probleem ook op in andere webbrowsers (Safari, Internet Explorer, Firefox, ...)

Overigens zou ik vermoeden dat het probleem (indien op laptop of tablet) gerelateerd is aan malware (onbewust/ongewenst) óf gebruik van anonymizer software (zelf gekozen/gewenst).

Tijs.

ok dankje, het is altijd even zoeken hier waar je je bericht moet plaatsen..

Het probleem zat op mijn hele laptop, maar ben toevallig op een forum gestuit waar dus mijn probleem zat. Op de één of andere manier waren mijn internet instellingen veranderd. Het vinkje bij een proxyserver voor het lan-netwerk gebruiken was aangevinkt en zelf heb ik dat niet gedaan. Nu wordt alles automatisch gedetecteerd voor alle instellingen en nu heb ik weer internet. Zie ook foto. Knipsel.JPG

Vraag verplaatst naar Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan