Google Chrome is beperkt door administrator.

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrouw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,

Ik heb op het werk Google Chrome.
Als ik naar de opties ga om meerdere tabbladen te laten openen bij opstarten staat daar boven aan de pagina:
** Some options have been disabled by your administrator.**

Ik kan dus maar beperkt opties aanpassen. (natuurlijk weer niet wat ik juist wil aanpassen)
Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen.(zonder inschakelen van de administrator natuurlijk:d)

Ik heb geprobeerd om Google Chrome Portable te installeren maar dat geeft dan hetzelfde probleem.:mad:

Ik beheer aan de zaak zelf ook het netwerk en zou dit soort acties van een collega niet waarderen.
Als de collega erom vraagt kan er uiteraard over gesproken worden maar die beperkingen worden niet voor niets aangebracht.
Dit wordt over het algemeen gedaan ter bescherming van het netwerk, niet om gebruikers te pesten.

Ik beheer aan de zaak zelf ook het netwerk en zou dit soort acties van een collega niet waarderen.
Als de collega erom vraagt kan er uiteraard over gesproken worden maar die beperkingen worden niet voor niets aangebracht.
Dit wordt over het algemeen gedaan ter bescherming van het netwerk, niet om gebruikers te pesten.

Gaat niet lukken bij een multinational.:p

Dat is naar mijn bescheiden mening geen excuus.

Ik wil gewoon dat chrome opent met meerdere tabbladen. Zo spannend is dat toch niet??

Is inderdaad niet spannend.
Maar als jullie IT afdeling dat dicht heeft gezet zul je toch daar moeten vragen of ze dat kunnen regelen.
Zelf kun je hier niets aan wijzigen.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan