Google chrome, is vaag bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floes3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
hallo,

ik heb soms dat google chrome mn internet site niet kan vinden, en dan ga ik kijken waarom en staat er: er is geen internet verbinding.
dan kijk is dus onderin mn scherm en zie ik dat mn internet verbinding vol is, en dan 5 min later doet gogle chrome het wel, iemand een oplossing hier voor? ik word er knetter gek van

gr, Floes

Als de startpagina niet gevonden kan worden is er meestal een conectiviteitsprobleem (geen aansluiting op internet)
Dat hij het enkele minuten later wel doet zal kunnen betekenen dat je de pc uit een slaapstand haalt waarna hij niet contact moet leggen.

is dus de vraag, wanneer gebeurt dit, na een tijdje niet de pc te hebben gebruikt ?
en wat is/betekend "internetverbinding vol"

Als de startpagina niet gevonden kan worden is er meestal een conectiviteitsprobleem (geen aansluiting op internet)
Dat hij het enkele minuten later wel doet zal kunnen betekenen dat je de pc uit een slaapstand haalt waarna hij niet contact moet leggen.

is dus de vraag, wanneer gebeurt dit, na een tijdje niet de pc te hebben gebruikt ?
en wat is/betekend "internetverbinding vol"

als eerste, bedankt voor de snelle reactie.

dit gebeurd als ik op een paar site's ben geweest en dan op een volgende link klik, dan krijg ik die error

en is je netwerk in orde ? , als je netwerk er geregeld uit ligt zal elke browser dit probleem geven

en is je netwerk in orde ? , als je netwerk er geregeld uit ligt zal elke browser dit probleem geven

er staat dat ie redelijke internet verbinding heeft, zo is het bijna altijd. ik merk nu ook dat het niet alleen google chrome is want met msn log ik soms ook uit het niets uit en dan kan ik voor een aantal minuten niet inloggen.

dan is het zaak de verbinding van "redelijk" naar goed te brengen.
wellicht korter bij de router gaan zitten,router op een centraler punt zetten.

de router staat achter in de kamer en ik zit er flak naast, dus ik denk niet dat dit het probleem is

check dan je netwerkkaart (merk - driver update) , heb je de nieuwste drivers, is deze juist geinstalleerd
welke windows heb je

Laatst bewerkt:
netwerkkaart? bedoelt u de netwerk adapter van mijn computer?

: Atheros AR5B91 Wireless Network adapter

ik heb deze computer al een tijdje en geen drivers geupdate dus ik denk dat ie overdate is maar waar kan ik nieuwe krijgen?

edit: ik heb windows 7

Om er zeker van te zijn dat het je draadloos netwerk adaptor betreft , kun je misschien eerst de pc rechtstreeks verbinden met een kabel (lan)
is dan de verbinding stabiel dan de Atheros driver updaten

Is het en zelfbouw machine of HP/PB apparaat ? Anders kun je meestal op de site van de fabrikant de driver downloaden (meest recente ofc.)

Is het en zelfbouw machine of HP/PB apparaat ? Anders kun je meestal op de site van de fabrikant de driver downloaden (meest recente ofc.)

regelrecht uit de winkel. laptop: acer Aspire G6530

ik heb dus de driver gedownload van de officiële Acer site, maar hoe moet ik deze nu instaleren?

Edit: ik heb dus gewoon de setup van de driver gebruikt, maar het probleem is niet verholpen.
weet iemand een andere manier hoe ik dit kan oplossen?

mvg,

Sjoerd

Laatst bewerkt:
Om er zeker van te zijn dat het je draadloos netwerk adaptor betreft , kun je misschien eerst de pc rechtstreeks verbinden met een kabel (lan)

is dan het probleem over ?

ik moet even naar een kabel zoeken, dan ga ik kijken of mn internet dan wel normaal doet

Hej,
Ik had geen kabel dus heb er net een gekocht,
Maar nu heeft mn computer helemaal geen internet verbinding.
Ook niet met kabel. Ik post dit berichtje nu via mn androit.
Ik heb geen idee hoe dit komt.

Mijn windows netwerk controle zecht dit: het probleem met de draadloze verbinding kan niet worden opgelost

Edit: ik heb mn virus scanner laten draaien en hij haalde er een virus uit en nu doet draadloos internet het weer, ik weet niet of hij soms nog irritant doet.
en de kabel doet het nog steeds niet dus.... dat is vaag

Edit2: ja hij doet nog irritant

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan