Google Chrome kan niet op youtube inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Als ik probeer om op youtube in te logen staat er :
Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op https://accounts.google.com/Service...wU3e6Y%26feature%3Drelated&hl=nl_NL&ltmpl=sso is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 201 (net::ERR_CERT_DATE_INVALID): Onbekende fout

En mij msn wilt ook niet meer inloggen er staat :
Aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk
Aanmelden bij windows live messenger is mislukt probeer het later opnieuw
Foutcode: 800488eb

Heeft niets met Google Chrome te maken, de website pagina bestaat niet; misschien tijdelijk onbereikbaar, de webmaster heeft hem (per ongeluk?) verwijderd of onbereikbaar gemaakt door er een verkeerde naam aan te hangen bij een update, tis allemaal mogelijk. Maar op het gekende ip adres is de gevraagde pagina niet bekend of de verbinding er naar toe is weggevallen...

Laatst bewerkt:
Bios resetten? Bedoel je dat je het batterijtje van het moederbord er een tijdje uit hebt gehad?

Je kunt een bios updaten (door hem opnieuw te flashen), maar resetten . . . ?

Afgezien van dat, ergens in de keten is er geen verbinding. Heb je soms ook tegelijkertijd de internet verbinding gereset?

Ja ik heb alleen de batterijtje van de moederboard eruit en erin gezet en mij bios doet het gewoon.

Kun je wel pingen?

Als je een router hebt dan zou je eens 192.168.1.1 kunnen proberen. Daarmee test je of er verbinding is tussen je pc en het modem.
dos box: ping 192.168.1.1 (of welk ip adres de jouwe heeft, is meestal deze of 192.168.1.0).

Als dat gaat kun je proberen het ip adres van je proider te pingen. Lukt dat?

Kun je wel pingen?

Als je een router hebt dan zou je eens 192.168.1.1 kunnen proberen. Daarmee test je of er verbinding is tussen je pc en het modem.
dos box: ping 192.168.1.1 (of welk ip adres de jouwe heeft, is meestal deze of 192.168.1.0).

Als dat gaat kun je proberen het ip adres van je proider te pingen. Lukt dat?

Ik heb geen ping kan je mij een download link geven?

Zal ik gewoon heel mij pc opnieuw starten en formateren of kan ik het op een andere manier oplossen want wij hebben namelijk een laptop. En daar kan ik wel op msn, youtube, inloggen alleen op deze pc niet.

Laatst bewerkt:
Nou nee, als je wel kunt downloaden dan kun je met die pc dus op internet. Dan ligt het aan een instelling, ergens... Dat wordt zoeken!
Misschien kun je de netwerk en netwerkkaart instellingen van de laptop en de pc eens naast elkaar leggen? Dan zie je waar de verschillen zitten.

En als je een andere browser gebruikt (MSIE, Opera, FF enz)? Gaat het dan wel?
Heb je al eens geprobeerd Chrome geheel te de-installeren, CCleaner er overheen om alle sporen te verwijderen, ook uit het register, en dan Chrome opnieuw te installeren?

En als je een andere browser gebruikt (MSIE, Opera, FF enz)? Gaat het dan wel?
Heb je al eens geprobeerd Chrome geheel te de-installeren, CCleaner er overheen om alle sporen te verwijderen, ook uit het register, en dan Chrome opnieuw te installeren?

Heb ik geprobeert maar niks werkt dus het enigste wat ik kan doen is Windows 7 opnieuw installeren?

EDIT : windows 7 opnieuw geinstalleert en geformateert. en ik heb nog steets het problem soms zegt hij de site is niet veilig maar dan kan ik toch doorgaan maar bij sommige kan ik gewoon niet meer in..

Laatst bewerkt:
Heb de probleem gevonden niet lachen he...
De tijd en datum stonden verkeert 2005 haha :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan