Google Chrome laadt geen pagina's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Opeens laadt Google Chrome geen pagina's meer. De browser start wel op maar als ik bijv, www.google.nl intik blijft er een zandloper draaien. Ik krijg verder geen melding of zo. Ik heb het al 3 keer opnieuw gedownload en geinstalleerd. Iemand nog een idee wat het kan zijn? Ik gebruik Windows 7.
Alvast bedankt!

Net wéér geinstalleerd en toen kreeg ik de melding in de bijlage.....

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    42,6 KB · Weergaven: 1.286
Ik heb je afbeelding bekeken. Op het geopende tabblad probeert Google Chrome in te loggen op je Google account. De bedoeling daarvan is dat jij op alle pc's waarop jij Google Chrome gebruikt, de beschikking zult hebben over al je wachtwoorden, bladwijzers, internetgeschiedenis enzovoort.
Dat inloggen/koppelen van je Google account aan Chrome lukt blijkbaar niet.

Ik zou je Google account nu eerst gaan ontkoppelen:
  • Klik in Google Chrome op de knop 'Google Chrome aanpassen en beheren' (dat is de knop rechtsboven; hij ziet eruit als 3 horizontale zwarte streepjes boven elkaar).
  • Klik dan op Instellingen
  • Klik op 'Uw Google-account ontkoppelen...'
52456ff353a4a-Google_account_ontkoppelen.png

Kun je daarna wel gewoon een website bereiken?

Hoi, de optie 'Uw Google-account ontkoppelen.' heb ik niet, alleen 'Inloggen op Chrome'............

Dat is vreemd. Ik heb nu zelf in Chrome mijn Google account ontkoppeld. Wanneer ik daarna klik op de knop 'Inloggen op Chrome', dan zie ik in de adresbalk precies hetzelfde als wat er bij jou in de adresbalk staat in jouw afbeelding. Op de door jou getoonde pagina wordt dus geprobeerd om je Google account te koppelen, maar jij zou dan de inlogpagina te zien moeten krijgen, waarop je Gmail-adres al is ingevuld en jij alleen nog je wachtwoord moet invullen, waarna je op de knop Inloggen kunt klikken. Dat gebeurt niet.

Probeer het volgende:
Ga naar Instellingen.
Klik onderaan de pagina op 'Geavanceerde instellingen weergeven'
Scrol helemaal naar beneden en klik op de knop 'Browserinstellingen herstellen'
Helpt dat?

Nope, zelfde melding. Snap er helemaal niks van!

Zelfde melding? Bedoel je daarmee dat automatisch geprobeerd wordt om dezelfde webpagina te openen: https://accounts.google.com/ServiceLogin [enz]?
Dan is dat blijkbaar je startpagina.
Klik op Instellingen en kies onder 'Bij opstarten': De pagina 'Nieuw tabblad' openen.
Sluit daarna Google Chrome af en start hem weer op.

Wat gebeurt er dan?

Ik bedoel dezelfde melding als in de bijlage. Bij opstarten stond er al Nieuw tabblad openen.

En wat staat er op dat moment in de adresbalk van Google Chrome? Die hoort helemaal leeg te zijn, wanneer je een nieuw tabblad opent. Voor het openen van een nieuw tabblad in Chrome is namelijk geen internetverbinding nodig.

Eigenlijk weet ik het nu niet meer. Ik hoop dat iemand anders het stokje van mij overneemt.
Hooguit kan ik je nog aanraden om te kijken naar de geïnstalleerde extensies; Klik op 'Google Chrome aanpassen en beheren'> Extra > Extensies.
Schakel alle extensies uit (door de vinkjes weg te halen voor 'Ingeschakeld') en kijk of je daarna wel op internet kunt, bijvoorbeeld naar www.nu.nl of www.google.nl.

Dat betekent dat er bij opstarten van Chrome nog steeds geprobeerd wordt om in te loggen op Google Chrome met jouw Google-account. Daar hoort dat webadres namelijk bij.
En om de een of andere reden is die pagina voor jou niet bereikbaar. Als ik de reden wist, zou ik het zeggen...

het zou kunnen dat je default profiel van Google Chrome corrupt is.
wat je zou kunnen doen is een back-up maken van je default profiel en Google Chrome een nieuwe aan laat maken

Dat doe je zo sluit Google Chrome af, ga naar start en typ dan in het zoekvak Voor Windows 7 or Windows Vista:

%USERPROFILE%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

kijk voor een map default, verander de naam naar Backup Default en dan als je Google Chrome opstart maakt ie een nieuw profiel aan.

Je favorieten die je kwijt bent staan in de Backup Default map en die heten bookmarks.bak die kan je eventueel weer kopiëren naar je nieuwe profiel.

Geen idee of het werkt maar het is het proberen waard.

Doe het volgende in Chrome:
1. Klik op de steeksleutel (rechtsboven in Chrome) en kies Instellingen.
2. Helemaal onderaan klik je op 'Geavanceerde instellingen weergeven'.
3. Onder 'Privacy' klik je op 'Instellingen voor inhoud'. Trek de schuifbalk omlaag totdat je Plug-ins ziet.
4. Klik op de link 'Afzonderlijke plug-ins uitschakelen'
5. In het volgende scherm zie je bovenaan twee Flash players staan. Schakel Shockwave Flash 12.0.4r144 uit.

Er staat maar één flashplayer: Adobe Flash Player - Versie: 11.8.800.170
Shockwave Flash 11.8 r800
Deze uitschakelen of niet?

Ja. Kijk dan of het werkt...

Doe eens een browsercheck. Flash is bij jou nl. out of date.
Hopelijk dat dit helpt...

Hoi, als ik op de link klik wil hij Explorer scannen ipv Chrome, hoe kan ik Chrome laten scannen?

Enige wat in mij opkomt, is dat je de link opent met een andere browser...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan