google chrome onvoldoende rechten.. wat is er fout nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
Regelmatig download ik -als betalend abonnee- stukken van websites van twee kranten. die sla ik dan op.
nu is het zo, met kranten, dat ik bij opslaan wel een pdf kan gaan genereren, maar dat ik deze niet terugvindt in mijn mappen en evenmin kan doormailen. bij de tab-jes onderin staat dan dat ik onvoldoende rechten heb.
wat betekent dit en hoe kom ik ervan af. ik heb al geinformeerd bij de kranten maar daar verzekert men mij dat er niks aan de hand is. dus een probleem van de browser?
wie helpt mij verder?

al proberend blijkt nu dat ik een pdf wel kan opslaan op bureaublad, maar niet in mappen (waar ik niets aan veranderd heb sinds de laatste opslag). achter een pdf-bestand stond wel tussen haakjes secured. dat zegt mij evenmin iets
 
Laatst bewerkt:
Htil goedemorgen. Wellicht is er iets met je adobe reader en moet je die updaten. Open eens een PDF document ga naar help en controleer op updates. Anders hier even kijken. Klik

Voorstel. En probeer het eens met google chrome als het een en ander niet lukt.

Je kunt hem wel lezen. Zit er ergens een slotje op. Klik
 
Laatst bewerkt:
ja maar ik werk al met google chrome
 
Kun je hem niet naar die map verplaatsen. En/of open jou map eens dan als adminstrator. En secure spreekt toch vertaald naar beveiligd. Vreemd allemaal dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan