Google Chrome & OWA bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakeleon

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
Beste helpmij forum,

Vanaf vandaag krijg ik meerdere calls binnen van users die google chrome gebruiken, waarvan ze geen bijlagen meer kunnen toevoegen in hun email's.
Nu heb ik hun pc vanop afstand overgenomen en via FF en IE werkt alles perfect.

Daarna heb ik chrome op mijn pc geïnstalleerd en getest, en direct werkt het niet zoals het hoort, als je een bijlage wil toevoegen, gebeurt er gewoon niets, geen foutmeldingen, geen crash, gewoon niets.

Online kan ik hier niks van vinden, ik neem aan dat er een chrome update is gekomen en deze bug niet gevonden is bij de ontwikkeling.

Nu vraag ik of jullie hier ook van weten en mogelijk een oplossing voor dit hebben gevonden ?

Alvast bedankt

1. Wat willen ze als bijlage versturen ?
2. Is zodra ze het bestand willen uploaden het bestand ook geopend? Dit is niet mogelijk bijv. word open hebben staan en tegelijkertijd als bijlage uploaden.

Ze komen niet bij de venster om een bijlage te selecteren
Ze loggen in -> klikken op nieuw -> typen hun email -> dan klikken ze op het paperclipje -> dan op browsen of zoeken naar documenten -> dan gebeurt er helemaal niks

je kan er zoveel op klikken als je wil, maar niks gebeurt
Bij FF en IE werkt dit direct
Google FAQ & google zelf heeft me tot nu toe niet verder kunnen helpen

Het kan aan silverlight liggen probeer die eens te updaten of te deinstalleren en weer te installeren. Anders chrome updaten als je silverlight hebt geprobeerd.

Net geprobeerd, eerst alles van JAVA / Flash / silverlight & dergelijke van de pc afgehaald, daarna opnieuw geïnstalleerd, helaas.

Op internet kom ik vaak tegen dat ik van advanced attachment feature naar basic attachment feature moet omschakelen, maar dit kan ik alleen bij GMail zelf doen, niet bij chrome.

EDIT- Ik heb hier net een pc binnengekregen die ik nu aan het herïnstalleren ben. Wanneer deze af is zal ik ook een chrome hierop zetten en kijken wat hij dan doet. Resultaten zal ik hier posten

Zelfs met een nieuwe installatie van windows en flash / silverlight / etc... doet hij deze fout.
Dan neem ik aan dat de nieuwe update van chrome nog hier en daar bugs heeft, en vervang ik de browsers door FF of IE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan