google chrome pictogrammen toevoegen en verwijderen: hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
op de startpagina van GC (met Store, Google Drive Google Zoeken en nog een paar) wil ik ook Startpagina.nl toevoegen. hoe doe ik dat?
op de pagina die links ervan staat, staan allemaal pictogrammen (hyperlinks) van sites die ik ooit heb bezocht. kun je die weghalen en hoe dan?

graag hoor ik!
 
Volgens mij is dat de Applicaties Pagina. Hier kun je alleen applicaties vanuit de Store neerzetten. Als je met het pijltje naar links gaat krijg je een raster met webpagina's te zien.
 
Ik weet dat als je een site opslaat als bladwijzer door op het sterretje te klikken helemaal rechts van de witte balk waar de URL in staat, je dan de bladwijzer tussen de pictogrammen kan slepen. De bladwijzer zal of in de bladwijzerbalk verschijnen of onder het dubbele pijltje daar rechts van.

Hopelijk helpt dit!
 
Volgens mij is dat de Applicaties Pagina. Hier kun je alleen applicaties vanuit de Store neerzetten. Als je met het pijltje naar links gaat krijg je een raster met webpagina's te zien.

ik weet dat dit niet zo is. eerder -voordat ik CG moest herinstalleren, stond startpagina er keurig bij. maar dat had iemand anders voor mij geregeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan