Google Chrome probleem in Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

kowboy007haps1

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
94
Hallo,

Ik heb met win7 problemen met google chrome.
Eerst werkte het maar toen kon ik het niet meer opstarten.
Dus heb ik de nieuwste versie opnieuw gedownload.
Maar nu heb ik 2 versies van google chrome op mijn laptop staan.

Versie 13.0.782.220 en
Versie 14.0.835.163

Maar ik kan nu versie 13 met geen mogelijkheid verwijderen.
Google chrome verwijderen lukt niet, via het configuratiescherm lukt het ookniet.
Hoe moet ik chrome nu verwijderen?

http://imageshack.us/f/89/googlechromeproblem.jpg/
De google chrome met versie 13 kan ik niet verwijderen, er gebeurt gewoon niks

Gr. Kowboy
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een probleem, normaal laat Ghrome zich toch goed verwijderen. Maar misschien is dit voor jou geen probleem. Durf je het niet aan laat dan iemand anders het doen die weet wat hij doet. Je kunt namelijk handmatig deze irritante tante uitschakelen. Lees de link zorgvuldig door. Ten overvloede vergeet niet om eerst een backup te maken van je register. Voorzichtigheid geboden.

Ik dacht eerst om alles via de veilige modus te verwijderen. Maar dat heb ik niet kunnen proberen omdat ikzelf geen Ghrome gebruik. Succes ermee. Laat even weten.

http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?answer=111899

Groet Manamana
 
Had vandaag ook zo'n probleem, wou wise disk cleaner verwijderen en dat lukte me niet
op de gewone manier (via config scherm--> programma's en onderdelen)
heb het met ccleaner (heeft een de-instalatiefunctie)kunnen verwijderen daar lukte het mij wel mee.
dit ter informatie
mvg Argor
 
Inderdaad een probleem, normaal laat Ghrome zich toch goed verwijderen. Maar misschien is dit voor jou geen probleem. Durf je het niet aan laat dan iemand anders het doen die weet wat hij doet. Je kunt namelijk handmatig deze irritante tante uitschakelen. Lees de link zorgvuldig door. Ten overvloede vergeet niet om eerst een backup te maken van je register. Voorzichtigheid geboden.

Ik dacht eerst om alles via de veilige modus te verwijderen. Maar dat heb ik niet kunnen proberen omdat ikzelf geen Ghrome gebruik. Succes ermee. Laat even weten.

http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?answer=111899

Groet Manamana

Hallo Manamana,

Ik heb eerst nog geprobeerd via ccleaner (advies van Argor) omdat die methode me makkelijker leek maar dat werkte niet. Dus toen heb ik de manier die jij aangaf geprobeerd.
Dit is gelukt.
Gewoon opgevolgd wat er stond op de website, daarna opnieuw opstarten en alle google chromes waren weg. Nu net google chrome 14 weer geinstalleerd.
En in configuratiescherm -> programma's is nu google 13 weg :)

Het is wel beetje omweg maar het heeft geholpen dank je wel.

Gr. Kowboy

PS: Ik heb het ook nog voordat ik me probleem posste in geprobeert te verwijderen in Veilige modus. Dat lukte ook niet.
Maar met het registery bestandje is het gelukt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,

Ik heb eerst nog geprobeerd via ccleaner (advies van Argor) omdat die methode me makkelijker leek maar dat werkte niet. Dus toen heb ik de manier die jij aangaf geprobeerd.
Dit is gelukt.
Gewoon opgevolgd wat er stond op de website, daarna opnieuw opstarten en alle google chromes waren weg. Nu net google chrome 14 weer geinstalleerd.
En in configuratiescherm -> programma's is nu google 13 weg :)

Het is wel beetje omweg maar het heeft geholpen dank je wel.

Gr. Kowboy

PS: Ik heb het ook nog voordat ik me probleem posste in geprobeert te verwijderen in Veilige modus. Dat lukte ook niet.
Maar met het registery bestandje is het gelukt!
Geweldig en graag gedaan en groet Manamana. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan