Google chrome start heel traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schelviss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
Wanneer ik google chrome aanklik duurt het zeker 20-30 seconden voordat ik er daadwerkelijk gebruik van kan maken. Ik gebruik chrome nu een aantal maanden en in het ik was er zeer tevreden over totdat dit probleem zich sinds enkele weken voordoet. Hoe komt dit en hoe komt ik er vanaf?

Ik hoor het graag.

Max

Alleen bij Chrome of ook bij IE? Je kan Chrome opnieuw installeren, is dat een idee?

Alleen bij Chrome of ook bij IE? Je kan Chrome opnieuw installeren, is dat een idee?

IE reageert sindsdien ook aanzienlijk trager. Opnieuw installeren heb ik inderdaad al geprobeerd maar dit maakt geen verschil!

Computer loopt nu vast na het opstarten

Na het probleem met google chrome ontstaat hetzelfde probleem bij het opstarten van mijn computer. Wanneer ik de computer opstart loopt hij vast in windows. Ik hoor mij computer op regelmatige basis laden maar ik kan niets uitvoeren. Wat kan de oorzaak zijn? en belangrijker nog, hoe los ik het op?

Wie kan mij helpen?

Na het probleem met google chrome ontstaat hetzelfde probleem bij het opstarten van mijn computer. Wanneer ik de computer opstart loopt hij vast in windows. Ik hoor mij computer op regelmatige basis laden maar ik kan niets uitvoeren. Wat kan de oorzaak zijn? en belangrijker nog, hoe los ik het op?

Wie kan mij helpen?

Daarom zit je op Helpmij! Deïnstalleren is makkelijker gezegd dan gedaan, en duurt ook heel lang. Spyware op je computer? Daar werd mijn computer ook heel traag van.

google crome is moelijk

ik heb een half jaar geleden ook google crome gehad en inderdaat het was een lekker programma
tot dat het vast ging lopen. het komt namelijk dat hij eidere website opslaat ( link ) en wachtwoorden en zo
en als je de volgende dag er weer gebruik van wild maken. is hij weer trager dan de vorige keer
je zuld moeten probeeren zo veel mogelijk link's of websites te verwijderen of inderdaat google crome herinstaleeren
ik ben later toch weer terug gekomen op internet explorer 8

veel sucses compumaatje :thumb:

Mrmusic, zou Compu wel door hebben dat je het tegen hem hebt?! Ik ben in ieder geval benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan