Google Chrome ververst pagina's uit zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berezovski

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2013
Hallo,

Ik gebruik al een hele tijd Chrome en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Onlangs heeft zich echter een heel irritant probleem de kop opgestoken. Chrome vernieuwt uit zichzelf pagina's, ongeveer één keer per kwartier. Dit is echt heel irritant wanneer ik muziek aan het luisteren ben of een website bezoek waarbij ik heel ver naar beneden ben gescrold (9gag bijvoorbeeld). De muziek begint weer overnieuw en ik word weer boven aan de pagina geplaatst. Dit is echt gruwelijk irritant! Ik heb niets aan de instellingen veranderd en ik kan bij de instellingen zelf ook niets vinden! Iemand met hetzelfde probleem?

Groetjes

Misschien een extentie geinstalleerd die sowiest regeld?

Ikzelf gebruik namelijk "Easy auto refresh", om snel een website te herladen die ik aan het ontwikkelen ben.

Het is denk ik geen extentie, ik heb buiten Ad Block, Pop Up Blocker en Facebook TimelineRemover niets geïnstalleerd. Op mijn laptop gebruik ik ook Chrome en daar mee heb ik geen enkel probleem.

Ad-block is een duivels programma dat absoluut NIET had mogen bestaan! (forums ,zoals helpmij, en diverse kleinere websites betalen hun serverkosten met die advertenties, eigenlijk ontneem je nu het geld van hun!)

Maar dat terzijde.

Heb je al geprobeerd google chrome opnieuw te installeren ?

@mastermindzh, ik heb Chrome helemaal verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd, heeft helaas geen effect gehad. @srpchulp, ik heb het programmaatje geïnstalleerd en uitgevoerd, nu maar hopen dat het inderdaad ongewenste software was! Ik zal het zo zien :-). Het verbaasde me sowieso eigenlijk wel hoeveel rommel er gevonden werd, ik ben normaal toch redelijk voorzichtig. In ieder geval nuttig programmaatje.

Het uitvoeren van ADW Cleaner lijkt succes gehad te hebben! Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan