Google Chrome 'Vorige Knop' werkt niet goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinafca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2013
Hallo,

Wanneer ik bij mij google chrome op de knop Vorige druk, gebeurd er 9 van de 10 keer niets.
Dit komt door het volgende probleem:

Wanneer je met je rechtermuisknop op het pijltje klikt van vorige, komt er een lijst met site's te staan die je hebt bezocht voor je op de huidige pagina bent beland. Wanneer ik een tijdje op een een dezelfde pagina blijf (zoals nu bij het plaatsen van het bericht) en ik klik met mijn rechter muisknop op het pijltje van vorige klik, zijn alle pagina's die ik hiervoor bezocht heb vervangen door deze pagina.
Waar normaal andere pagina's van het forum zouden moeten staan die ik hiervoor bezocht heb, staat er bij mij 12x ''Overige Browsers - Nieuwe vraag plaatsen''. Dit is bij alle sites op alle tabbladen het geval. Iedere keer staat er 12x de huidige pagina..
Wanneer ik op een site kom, en meteen op vorige druk gaat het meestal nog wel goed.. maar wanneer ik even op de site blijf hangen krijg ik te maken het het probleem..

Wanneer ik dan dus op het pijltje klik, blijf ik gewoon op dezelfde pagina. Er gebeurd niets, hij laad de pagina niet opnieuw.. helemaal niets.

Ik heb al eens alle geschiedenis gewist, Ccleaner gedraaid, Cloud System Booster enzovoort maar het probleem blijft!:evil:

Iemand een idee hoe dit komt, en hoe ik het kan oplossen?

Beste robin

Mij lijkt het best google chrome gewoon opnieuw te installeren en dan kijken of het heeft geholpen

Gr. bradley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan