Google Chrome werkt niet op één van de 3 gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jrvleeming

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Beste helper,

Sinds gisteren doet Google Chrome het niet meer op één van de drie gebruikersaccounts. Ik heb twee administrator accounts en een standaard account. Op de ene administrator account krijg ik Chrome niet meer aan de praat. Ondanks systeemherstel en opnieuw installeren.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?

Alvast bedankt !!

Chrome is nog al vaag met meerdere accounts volgensmij. Bij mij moet ik het bij elke gebruiker appart installeren, dus misschien verwijderen en installeren op dat account?

Beste Martijn,

Dat heb ik al geprobeerd, maar bij installeren op het probleemaccount, werkt hij wel op de andere accounts, maar nog steeds niet op de ene waar ik hem heb geïnstalleerd....:). Er verschijnt wel een icoontje in de snelstartmenubalk, maar als ik erop klik gebeurt er niets....

Net nog even een vierde account aangemaakt, daar doet ie het ook gewoon...

nu je het zegt, dat probleem heb ik ook gehad! Wacht je wel lang genoeg met het starten van de pc? Klik eens als je pc al 5 min op het bureaublad is, en misschien meerdere keren. Heb je trouwens ook plug-ins in chrome op dat account?

Het helpt allemaal niet... Er zullen vast Plug-ins zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan Chrome ook helemaal niet benaderen vanaf dat account.
Als niemand een oplossing weet, dan moet ik misschien alles van die account in een nieuwe account zetten, maar ik weet dan niet hoe ik de bladwijzers terug ga krijgen en de historie en adreslijst van Outlook....

Ben je in gelogd met je Google account? Dan heb je geluk! Dan heeft google ze allemaal opgeslagen (om te syncen met meerdere pc's). Probeer chrome eens te wissen met Revo Uninstaller. Dan is die echt weg (dus ook je bladwijzers en plug ins, tenzij die aan google was gekoppeld.) Installeer dan opnieuw, misschien werkt dat!

Na het installeren van een nieuwe gebruikers account onder windows7 had ik hetzelfde probleem - de nieuwe gebruiker kon Google Chrome wel opstarten, de oude gebruiker niet meer. Na een weekendje sleutelen met de nodige frustratie (geheel verwijderen en opnieuw installeren van de versie voor meerdere gebruikersaccounts, systeem herstel) uiteindelijk via een VS forum de oplossing gevonden - althans bij mij werkt het:

- De Chrome programmatuur bevindt zich op je computer ergens op de C schijf, onder zoiets als "C:\program files\Google\Chrome\". In deze folder staat een folder genaamd "Application". Wijzig de naam hiervan in "OldApplication" en het wonder geschiedt.

Hoe het werkt weet ik niet maar bij mij is het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan