google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsaxpina

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hallo,

Ik gebruik chrome als enige browser (heb mijn IE7 eraf gehaald) doch telkens ik deze sluit moet ik iedere keer de cookies verwijderen omdat hij blijft hangen (draaiende cirkel met vermelding omleiding) als ik mijn gmail opendoe.
Dit probleem doet zich nog maar recent voor en ik vind het enorm vervelend dat ik iedere keer de cookies eerst moet verwijderen en dan terug inloggen als ik de browser maar even afsluit.
Weet iemand raad?

Vele dank :thumb:

Dus chrome blijft hangen en je moet dan de cookies verwijderen?? als ik het goed begrijp...

chrome

ja inderdaad, ik heb ondertussen mijn IE7 teruggezet en ga de chrome de-installeren en opnieuw installeren...eens kijken of het helpt want de chrome werkte voor mij perfect tot hier toe.

Ja hier ook, reuze tevreden met chrome...

Probeer anders Ccleaner ff eroverheen te laten lopen.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Kies in het programma voor Cleaner en dan analyseren. Als hij fouten vind klik je op Schoonmaken.

Daarna kiezen voor Register > scan naar problemen en laat de fouten oplossen.

Pc reboot, download chrome and try again...

Laat ff weten als het opgelost is:)(Y)

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
chrome

oeps heb de Ccleaner altijd gebruikt tot onlangs ik de Ncleaner erop heb gezet..zal deze eens laten lopen hopelijk met hetzelfde resultaat, ondertussen is chrome verwijderd van mijn pc

thanks

hallo,
gecleaned met nCleaner evenals met Ccleaner en chrome terug geïnstalleerd..het probleem blijft hetzelfde..:evil:

chrome

hallo,

ik heb vanalles geprobeerd maar het probleem blijft bestaan, ik verwijder dus maar iedere keer de cookies en kan dan weer inloggen op gmail.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan