google chrome:

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik in GC vaak de mogelijkheid van Quick Note om korte aantekeningen op hun server op te slaan. dan raak ik ze niet kwijt.
kan ik GC ook gebruiken om grotere bestandn op te slaan/ Zo ja, hoe dan? Zo neen, wat is een eenvoudig, gratis alternatief?
(tot nu toe gebruikte ik daarvoor hotmail maar daar kan ik niet meer bij)

Je kunt gewoon google drive gebruiken, staat op je startpagina van GC en kun je ook bereiken via drive.google.com

Of is dit niet helemaal wat je bedoelt?

dank voor je bericht. ik had hier nog nooit van gehoord. ik ga morgen een paar dagen weg. ik houd je op de hoogte.

hotmail is toch ook over naar outlook.com?
anyway, google drive is wel handig om bestanden op jou account op te slaan

hotmail is toch ook over naar outlook.com?
anyway, google drive is wel handig om bestanden op jou account op te slaan

wat betreft hotmail ben ik helemaal de draad kwijt, ik kom gewoon niet meer bij mijn bestanden daar, ***** dus.

ik heb al iets gedownload van drive, moet alleen nog even uitzoeken hoe het werkt
kreeg al wel 4 verschilldende verificatiecodes binnen van Google (via berichtenoptie op mobi): geen idee wat ik daar mee moet

ik heb nu een google drive map gemaakt, die staat gewoon op mijn pc, nu kan ik bestanden (en mappen ook neem ik aan?) daar naartoe slepen. ik neem aan dat Google ervoor zorgt dat al deze bestanden ook buiten de pc worden opgeslagen?

Blijven alle bestanden wel op hun plek. of komt alles in GD terecht? in dat geval heb ik een probleem denk ik, want lang niet alle bestanden passen in GD en ik moet dus een selectie maken.

hoeveel probeer je op te slaan?

ik vergiste me, ik sla geen foo's of zo op, allleen word-documenten, wel veel maar volgens mij heb ik ruimte zat.
een vraagje nog: worden opgeslagen documenten en mappen automatisch gesynchoroniseerd, of moet ik dat zelf regelmatig doen? graag hoor ik nog even van je.dank alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan