Google documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appel026

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
14
Hallo,

Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik heb een probleem met Google documenten.
Wij hebben in ons bedrijf een gedeelde excel-sheet, waar iedereen via zijn of haar google account in kan komen en kan bewerken.
Op bijna alle pc's gaat het goed, alleen op 2 pc's loopt alles vast op het moment dat het document geopend wordt.

Waar zou dit aan kunnen liggen? is het gewoon zo dat de computer zelf te langzaam is, of is er iets te versnellen in internet explorer?

Mvg Albert Jan Jansen
 
vraag stellen

ik weet niet of ik hier goed zit maar weet jij hoe ik hier een vraag kan stellen zonder op een andere te antwoorden ?
 
in het forum waar je je vraag wilt plaatsen, links boven op "nieuwe vraag plaatsen" klikken
 
Hallo het ligt niet aan de computer. Kennelijk ligt dit aan het delen van documenten. Krijgt men nog een melding of zoiets van dit document is niet gedeeld.??

Je moet allen laten delen anders gaat het niet lukken. Klik

Lees eens door over het hoe en wat.
 
Het document is wel met iedereen gedeeld, ze kunnen het ook gewoon openen en bewerken. Alleen het probleem is dat op het moment dat het document geopend wordt, het misschien wel 5 minuten duurt voordat er ergens op geklikt kan worden.
 
Tja het is wat met die IE. Vaak werkt het hier op beter. Ik weet niet of dat kan of dat jullie een systeembeheerder hebben. Dan kan het natuurlijk zijn dat er beperkingen zijn ingesteld, Maar dit is denk ik beter.

Google Docs werkt het beste met Google’s eigen Chrome browser of Mozilla’s Firefox. De functionaliteit is doorgaans wat beperkter in Microsoft’s Internet Explorer.

En chrome is een heerlijke snelle browser. Persoonlijke mening. Zelf gebruik ik hem ook voor google docs.

Laat maar weer weten he als het nog niet kan of zo.

Je zou nog de cache kunnen leegmaken in IE. Dat doe je zo ;)
 
Laatst bewerkt:
je kunt ook nog gebruik maken van de browser opera, dat is ook een goede browser die goed werkt met google docs, weinig vastloopt en snel is.
en je kunt ook nog kijken of je wel de nieuwste versie van IE hebt geïnstalleerd (IE9).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan