google doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Hallo,

Als ik iets wil zoeken via google zoekt hij niet meer in het nederlands en krijg ik allemaal uitleg in het engels (zoeken nederlands is aangevinkt!).
De resultaten zijn ook niet wat ik gewend ben.
Dit is nu reeds enkele dagen zo.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak is ?
 
Laatst bewerkt:
OP www.google.nl kun je rechts naast de zoekbalk naar geavanceerd gaan, hier kun je je voorkeuren opgeven en daarna op voorkeuren opslaan drukken.
Dan zou alles goed moeten wereken.
Let hier wel bij op dat je Cookies van www.google.nl of www.google.com accepteerd, anders hebben de ingestelde waarde geen invloed.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een soort hijack, dus scannen met ad-aware, spybot, als dat niet werkt een hijackthis.log plaatsen.
 
Het zou mischien geen kwaad kunnen om inderdaad eens te laten kijken naar spyware op je pc, daar oogt het namelijk wel naar.
Als je deze ---->> LINK <<---- eens goed doorleest en volgt wat er staat, wordt je goed geholpen betreft spyware.
 
We zijn wel nieuwschierig naar het vervolg hoor, als je antwoord hebt gehad van hun.
 
Ik hou jullie op de hoogte maar ik heb een log geplaatst voor het ASO team maar heb er tot op heden nog niks van gehoord. Van zodra ik iets weet post ik de oplossing hier ook even.
 
Geplaatst door claudine algoet
Ik hou jullie op de hoogte maar ik heb een log geplaatst voor het ASO team maar heb er tot op heden nog niks van gehoord. Van zodra ik iets weet post ik de oplossing hier ook even.

Zou je een link willen plaatsen naar dat log?

Alvast bedankt,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan