Google Drive map delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Ik wil vanaf mijn vakantie adres een map in Google Drive delen met iemand die geen Google Drive heeft. Als ik dit op mijn laptop doe en kies voor delen met specifieke personen en geef het e mail adres op dan kan "hij" de persoon niet vinden.
Als ik inlog op mijn Gmail account op het www en op die manier naar mijn Google Drive ga kan ik wel delen. Ik kan dan gewoon een E Mail adres invullen en men krijgt de link.
Kan het inderdaad niet anders of doe ik wat fout ? Gebruik deze optie eigenlijk nooit namelijk.

Bedankt vast,
T

Hoi,

Zo ver ik het begrijp betreft dit alleen de web based drive.

Dat. Klopt het is een web based versie. Ik gebruik het zelf soms ook voor mijn sportvereniging. Ja ik sport. :D

Alleen het is maar voor maximaal 50 personen.

Juist, maar ik heb dus ook Google Drive geïnstalleerd op mijn PC en dus ook een Google Drive map op de PC. Vanuit daar gaat het dus niet op de één of andere manier, snap je? Vanuit de web based heb ik geen problemen zoals ik reeds zei.

Ik denk dat het ligt aan het feit dat je in het buitenland zit. Dat zien die google snuffelaars volgens mij. Anders kan ik geen verklaring hiervoor vinden. Probeer eens af te melden en dan weer opnieuw. Weet niet of dat zal helpen. heb je ooit een verificatie methode moeten invoeren. Zeg maar een tweede adres of zo of een telefoon nummer. Ik gil maar wat he. :d

Ik keek nog eens even je zei dat het een tijd geleden was. Is dit iets of heeft het iets met synchroniseren te maken. https://support.google.com/drive/answer/6021328

Laatst bewerkt:
Hoi,

Excuses voor mijn late antwoord.
Heb alles afgestruind maar kan niet delen vanaf de laptop zelf alleen web based op de één of andere manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan