Google Drive maximaal GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
132
Hallo allemaal,

Ik gebruik mijn google drive voor veel dingen en ik vind het ideaal om alles op de cloud te hebben. Alleen nu kwam ik laatst is apparts tegen waar iemand mij misschien een antwoord op kan geven.

Volgens google gebruik ik 14.88 GB van mijn 15 GB voor google drive
Alleen als ik in de computer kijken bij het mapje van google drive staat er 1 GB
Er staan verder ook geen grote bestanden in het mapje voornamelijk office bestanden en foto's

Kan iemand mij het verschil van bijna 14 GB uitleggen wat ik 'mis' op mijn google drive?

Groeten,

Wouter Jansen
 
Ook je gmail wordt hierbij opgeslagen. Misschien heb je een hoop emails met foto's? Als je inlogt op google kan je onderaan de pagina zien hoeveel je nog over hebt. Als je daarop klikt krijg je een taart diagram te zien. Als je hier overheen gaat met je muis komt naar voren waar je opslag staat en hoeveel. Schermafbeelding 2014-03-06 om 07.50.14.png
 
Ik heb voor de zekerheid mijn gmail een keer leeg gehaald deze staat op bijna 0 gb en alle gb gaan naar de drive want google foto gebruik ik niet.
 
Dan heb je op je google drive toch een ergens een groot bestand staan.
 
Maar hoe kan het dan dat volgens mijn pc het hele google drive mapje maar 1 gb is?
 
Misschien staan niet al je bestanden van je google drive op je computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan