Google Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Ik weet niet of en waar deze vraag hoort...

Ik wilde eens inloggen op mijn 'Google drive' en zie dat die volstaat met allerlei bestanden die ik daar bij mijn weten nooit in geplaatst heb. Ik wil helemaal NIKS in google drive hebben, anders gezegd, ik wil niet dat mijn bestanden op internet of in een of andere 'cloud' rondzwerven maar gewoon ouderwets op de computer hebben staan.

Hoe krijg ik dit weg?

Ik weet sowieso niet hoe te verwijderen maar ben ook bang dat als ik iets verwijder er ergens anders, bijvoorbeeld op de pc zelf dingen verwijderd worden. Alles met synchroniseren is altijd een ramp bij mij.

Hoe het in je Drive komt, zul je moeten opzoeken. Want komt het van je telefoon of je PC?
En heb je misschien een Google Drive synchronisatie-tool draaien?

Zoek dit eerst eens uit.

Het werkt binnen Google Drive heel intuïtief. Je kan het aanklikken en selecteren en op DELETE drukken. Of slapen naar andere mappen, of hernoemen, of dubbelklikken om te openen.
Niet heel lastig.

Hoi PHP4U, waar vind ik zo'n google drive synchronisatietool? En kan ik wel veilig bestanden verwijderen dan zonder dat ze ergens anders ook verdwijnen (vooral: op de pc zelf)?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst de bron maar eens opzoeken die de boel synchroniseert. Kijk eens welke bestanden er gesynct zijn, en op welk systeem dat is. En zijn het recente bestanden?
Je kan het ook uittesten met een testbestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan