Google earth feedback verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Office versie
WordPerfect Office 2021
Ik probeer al enige tijd feedback te verzenden in/met google earth. Lukt gewoon niet.

Als je in West-Vlaanderen kijkt zijn veel plaatsen in het Frans vermeld.
Dit wil ik doorgeven door op help en dan feedback verzenden.

Daarna de vragen beantwoorden en (de) fouten melden.

Na de laatste keer klikken wordt contact gezocht om het bericht te verzenden. Dat lukt dus niet. Hij krijgt geen contact.

Enig idee waar dat aan ligt?
Door firewall gesloten poorten waar het niet door kan? Welke dan?
Ik tast in ieder geval het duister.

Wie weet raad?

alvast bedankt.

Kos

Door firewall gesloten poorten waar het niet door kan? Welke dan?
Als het om Windows Firewall gaat kun je Google Earth d.m.v. "Een programma of onderdeel toegang verlenen via Windows Firewall" (configscherm>Windows Firewall>linker deelvenster).

Laatst bewerkt:
Die staat er al tijden, in de firewall, als programma dat er niet door belemmerd mag worden.

Om wat dichter bij thuis te blijven.
Als je op https://www.google.nl/maps/@50.7568299,5.8061739,14z kijkt en dat vergelijkt met het zelfde stukje bij google earth, zie je ook dat het in earth alleen in het Frans staat.
Misschien zou jij dat eens via help in earth willen melden?
Alleen maar om te kijken of dat bericht bij jou wel de deur uit gaat.

Bij mij is de feedback wél de deur uitgegaan en heb ook een ontvangstbevestiging gekregen van Google.
Ik heb bij mij overigens het probleem niet (jouw link volgend), het staat bij mij in het NL én in het Frans, dat komt door de taalgrens die daar aanwezig is.

Even ter verduidelijking.
Overigens is dat van je link niet West-Vlaanderen maar van waar Vlaanderen en Wallonië bij elkaar komen en waar de taalgrens recht door het dorp Voeren/Fourons loopt, vandaar de Nederlandse en Franse namen.
Het Vlaamse deel is relatief maar een smalle strook tot aan de Nederlandse grens in dat deel van België.
Ingewikkeld maken ze het wel daar in België.
Ik woon er zelf op een steenworp vandaan, de taalgrens loopt midden door het dorp Voeren (Vlaams Gewest) of Fourons (Waals Gewest), aan de ene kant van de straat spreken ze Waals ('n verbasterd Frans zeg maar) en aan de andere kant v.d. straat spreken ze gewoon Vlaams. In een vrij recent verleden is hier nog de beruchte taalstrijd aan de gang geweest.
West Vlaanderen grenst aan de Belgische kust en loopt van Zeeland tot aan de Franse grens.
https://www.google.nl/maps/@50.9844301,2.6013676,151389m/data=!3m1!1e3?hl=nl
Daar kan ik niks verkeerds ontdekken.
Om op je probleem terug te komen, heb je soms een internet security pakket inclusief firewall?
Indien ja, je kunt maar 1 kapitein op 'n schip hebben. :P

Laatst bewerkt:
Nou, ik ben er ook uit.

Een oom vroeg om assistentie en hij had google earth ook open staan.
Tot mijn verbazing stond alles goed Tongeren was Tongeren en niet Tongre etc.
In Voeren was bij mijn oom alles twee-talig (ik woon er twee steenworpen van af) Ken de problematiek en de streken van Jose Happart met Retour a Liege.
Ik nam de Voerstreek omdat je er juist dicht bij in de buurt woont.

Dus Google earth gedeïnstalleerde en weer geïnstalleerd. Geen verschil.
Nu nog eens maar met gedeïnstalleerd Revo Uninstaller Pro en ccleaner erachteraan en een reboot voor herinstallatie
Geen verschil.
Weer gedeïnstalleerd en de meest uitgebreide instellingen van Revo Uninstaller Pro gebruikt
Daarna uit C:\Program Files (x86) google nog handmatig gewist. weer Ccleaner en een boot.
Weer geïnstalleerd en ja, alle namen klopten nu.

Alleen bij het verzenden komt weer stee vast: Verzenden mislukt, probeer het later nog een keer.
Geen ramp omdat nu alles goed staat, maar zou het aan Ziggo liggen dat er niet verstuurd wordt.

Nog maar eens ergens anders gaan proberen vanuit mijn schlepptop.:D

In ieder geval bedankt voor je bijdrage

Om op je probleem terug te komen, heb je soms een internet security pakket inclusief firewall?

Nee,
En wat ik heb, heb ik ook al eens uitgeschakeld.
Geen verschil.

Dan moet je eens in je HOSTS-file (openen met kladblok) kijken of daar iets te vinden is waardoor de feedback naar Google wordt geblokkeerd.
C:\\Windows\system32\drivers\etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan