Google Earth Foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

theaver

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Ik mocht altijd graag op Google Earth naar foto's kijken van interessante plekken maar sinds een tijdje kan ik die foto's niet meer openmaken, ik krijg als ik op een foto klik een wit ballonnetje met een zwart kruisje, Ik kon op de site van google earth niet ontdekken hoe ik dat zou kunnen veranderen. Bij lagen staat foto's gewoon aangevinkt en ik heb ook al twee keer het programma eraf gehaald en opnieuw gedownload zonder resultaat. Ik heb windows 10 .

Ga eens naar Extra, Opties en dan naar Cache. Wis daar de geheugen en de schijfcache eens. Sluit Earth dan af en start opnieuw op. Met een beetje mazzel........

Laatst bewerkt:
Helaas

Heb ik geprobeerd maar het werkt helaas niet...maar evengoed bedankt.:d

Zelf heb ik het 1 a 2x per jaar, maar tot nu toe was het een dag of wat verder weer normaal.
Je weet zeker dat je bij de server bent aangemeld? (Bestand -> als je daaronder een melding leest : "Uitloggen van server" dan weet je dat je nu bent aangemeld.)

Ja ik ben gewoon aangemeld . En ik dacht eerst ook dat het wel vanzelf over zou gaan maar nee.

Ja daar had ik ook al aan gedacht. Ik heb trouwens inmiddels na enig zoeken een forum gevonden van google earth zelf wat ik eerst niet kon vinden dus ik heb daar de vraag ook nog eens gesteld, ik ben benieuwd of dat werkt. Het heet google earth community en ik had eerst niet door dat dat een plek was waar je ook vragen kon stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan